AUTÓRÁDIÓ AUTÓHANGSZÓRÓ MÉLYNYOMÓ AUTÓS ERŐSÍTŐ KONDENZÁTOR SZERELÉSI ANYAG
AUTÓHIFI OUTLET

Felhasználó menüje




rimArt


Tatabánya
Hozzászólások: 3
Reg.: 2020.05.16.


Adatlapja Adatlapja
Autóhifije Autóhifije
Blogja Blogja
Képei Képei
Videói Videói
Vásárlásai Vásárlásai
Üzenőfal Üzenőfal
Követői Követői
Naplója Naplója
Hozzászólásai Hozzászólásai

AUTÓHIFI



Autóhifi kereső


Keresett autóhifi termék neve:

Autóhifi Keresés
Részletes autóhifi keresés

A 10 utolsó autóhifi keresés:

pioneer usb autórádi, ford 6ő0 cd, 10x15 ovál hangszoro, reflexcso vác, peugeot 307 hangszór, ford, auchan autos magnó, mnc hangszórók debre, vw golf 5-beszerelhe, 572145

Autóhifi gyártók


Autóhifi gyártók
 
Rockford Fosgate autóhifi

Autóhifi címkék



Autóhifi partner


Viszonteladó és autóhifi beszerelés végző partnereket keresünk a következő városokba:
 
Budapest Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti 

 

 

 
rimArt blogja


 Legrégebbivel kezdve
Lodgy és a nagy zene

 Nos..... izé..... őőőőőőőőő...... hogy is kezdjem.
 
Elkészült a "Big Music" az új Dacia Lodgymban.
 
Nagyon-nagyon sokat tanultam belőle és bevallom ha tudom mennyi idegbajjal jár, akkor bele sem kezdek.
 
Bűnösök....:
A 3 fő bűnös:
a). egy kis D osztályú erősítő
b). egy pont sikeresen kiválasztott mélyláda
c). és egy új fejegység.
DE!!!!!!!!!!!!!!!!!
A legfőbb bűnös a "Gyári-Gagyi" zene volt.
(Erről szóltam is az előző blogomban.)
 
A történet.....
 
Jó hosszú lesz, de kérlek olvasd végig, főleg ha Lodgy tulaj vagy!
 
....Még a gyári hangszórók voltak az első ajtókban....
 
Elkezdtem gyűjteni az információkat és rátaláltam több "profi" autóhifivel foglalkozó cég weblapjára. Sajnos sok felcser cég van ebben a szakmában az hamar kiderült, de szerencsére idetaláltam az autohifi-city-re.
Innen szereztem be a bummládát. Az első vásárlásom volt, majdnem zöldfülüként az autóhifiben. Azóta igazolódott, jól választottam. Kezdtem a tanulást, még további pénzköltés nélkül, de már vágytam egy kész, szabályosan beszerelt rendszerre. A fejegységet kicseréltem és mögé provizórikusan, tehát szabálytalanul beszereltem a kis erősítőt. "Légkábelezéssel" a beltér közepén vezettem el a bummládához a vezetéket a csomagtartóba. Annyival szebben szólt a zene ezen a rendszeren, hogy teljesen fellelkesedtem. Előtte úgy gondoltam, hogy ha majd nem szól szebben, akkor marad az új fejegység, az első ajtókba szerelek valami jobb susogókat, a mélyládát meg eladom kis veszteséggel oszt jóccakát.
Nem így lett.
 
Nekem "Big Music"-om lesz a tutuban, ha addig élek is.......
 
Alapvetések:
A kocsit ez év május 15-én vettem át. Gyári illat, garancia, szines szélesvásznú, ahogy illik..... Kevés kárpitigazítás után már szemet szúró hibája sincs belül.
Zsolt tudására, ajánlásaira alapoztam a rendszert. A klasszikus 2.1-es hangrendszerre esett a választásom. Nem az utasoknak építem be a zenét.....
Az utasok nézelődjenek, mobilozzanak, féljenek, vagy élvezzék az utat, vagy mit bánom én csak kussoljon mindenki miközben szól a zene.......
(Lehet, hogy túl radikális vagyok?)
 
 Helyzetfelmérés......
A tutuban minden variálható, nincs hely sehol ahová az erősítőt védetten fel lehetne szerelni. A bummláda elfér a csomiban, azzal nincs gond, ráadásul nem használjuk a 3. üléssort. Már első nap kiszedtem és becsomagoltam.
A villanyt bevinni a tűzfalon szinte lehetetlen. A motortérből nézve sem jobb a helyzet. Csak a műszerfal leszerelése és a légszűrőház kiszerelése után lehetne szabályosan bevinni a fő villanyköteg mellett a nagy méretű gumitömítésben.
Az ajtókba kivinni a hangszóróvezetéket szintén lehetetlen, mert a műszerfal fél magasságában van a gumialagút, hozzáférni belülről nem lehet, de ez a 2. indok a műszerfal lebontására. Zsolt és sokan mások is óvva intettek ettől. Javasolt a hangszóró vezetéket felvinni a fejegységhez, ott szétvágni a gyári madzagot, forrasztani, szigetelni, szabályosan.
 
Elszomorodás.....
Az előzők miatt, meg nem is tudom...
Túl sok szereléssel jár az egész és igen magas a kockázat a vélt nyereséggel szemben.....
 
Nekem nem lesz "Big-Music"-om.......
 
Halvány reménysugarak.......
Már majdnem letettem az egészről, amikor megláttam egy érdekes képet egy ülés alá beépitett erősítőről. Ráadásul pont olyan kocsiban, ahol szintén esélytelen volt a szabályos beszerelés. Na mondok... Ha lehet ülés alá is akkor uccú nézzük csak... Ááááá a Lodgy erre sem alkalmas. Posztó alatt Hungarocell József lapul.... Hosszában légbefúvó a hűtés-fűtés hátra miatt... Na megint lelombozódtam. Törtem a fejem napokig, újabb és újabb ötletek jártak a fejemben. Megkértem Zsoltot, hogy tegyen ajánlatot az erősítőre, meg az első hangszóró szettre, mert a fejegység meg van, a bummláda is. Utóbbi az általam hallgatott zenékhez passzolva zárt. Zsolt küldött is javaslatot erősítőre, meg első szettre. Hamar megtudtam a fizikai méreteket. Az első szett mélyközép sugárzó beépítési mélysége 65 mm. Fasza, honnan a fészkes fenéből tudjam, hogy befér-e, ha még szét sem szedtem a kárpitot, hogy megmérjem. A javasolt erősítő fizikai méretein szintén elhültem. Arra gondoltam, szivatni akar, hogy letegyek a szándékomról. Még tombolt a vírnyák időszak, Zsolt sem tudta vállalni a beszerelést. Elkezdtem tovább gondolkozni. Mérni, mérni.... Ítt sem jó, ott sem jó, sehol sem jó, tényleg nincs hely az erősítőnek sehol. Na feladom...
 
Biztatások és együttérzések....
Egyik nap kijött a garázsszomszédom. Ő ilyen bulihangosító. Teli minden elképzelhető erősítővel, hangládával ami kell egy rendes bulihoz, rendezvényhez. Látta, hogy már napok óta csüggedek. Kérdi hogy mi van? Megvan már a nagy zene?
Ja mondom.... fejben. Azt javasolta, hogy nézzek meg a neten sok, tényleg sok képet meg videót a youtube-on hátha valaki már szerelt dácsiába nagy zenét. Na elkezdtem. És meg is félemlített egy puszta ajtókárpit leszedés egy Sanderoban. Speciális feszítők kellenek a kárpit szereléshez. A gyári hangszóró popszegeccsel szerelve.... Fasza, egyre jobb. Nyilván a Lodgyban sincs másképp. Mert egy popszegecs 25 fillér egy 6X20-as csavar anyával, alátétekkel meg lehet, hogy 6 forint 25 fillér és az már sok. Meg az idő amíg becsavarozzák, hát értem én. Ekkor már szabályosan féltem is kicsit az egésztől, hiszen ha már az ajtóban ennyire bonyolult lesz a hangszóró csere... Szóval síró szemekkel néztem a fotókat meg a videókat és semmi ötlet. De mégis. Nézétek meg!
 
 
Így azért nem merném....
Egyre inkább barátkozni próbáltam a sok szereléssel járó bontásokkal. Ezer csatlakozó, mit kell egyáltalán szétpattintani és hol vannak a csavarok? Le kell szedni a kormányt szöröstül bőröstül, közepében a légzsák.....
Á dehogy.... ez már túl nagy kockázat..... Kiváló barátom (aki autóvillamossági technikus) le is vágja a fejem, ha nekimegyek a szerelésnek ... -gondoltam. Egy kidurrant légzsák gondolom úgy 100 ezer körül lehet. De jött az impulzus a youtube-on. Ahmed Bürgüs arab szerelő éppen egy jobbkormányos Lodge-ból pitéli ki a dashboard-ot. Nem akárhogy, kicsit tanítva, mutatva, hogy mit hogyan kell csinálni.
 
 
Persze egy-két részlet hiányzik, de nem tűnik bonyolultnak. (pl. mekkora külső torx kulcs kell a kormánycsavarhoz, meg az elején az a légzsákrugó kiakasztás, abból 3 különböző van) Nem nyugodtam meg. De a fő mumus az erősítő továbbra is. És ekkor rátaláltam a megoldásra. Bazseva Lajos éppen egy youtube videóban mutatja be muzikbox-át.
 
 
Azon nyomban rájöttem, hogy rosszul kerestem, de egyben itt az ötlet. Rászerelni az erősítőt a mélyládára.
 
Itt is jól látszik...
 
 
és még jónéhány ilyet találtam. Elkeserítő, hogy mennyi szabálytalan beszerelésről vannak fenn videók a youtube-on. Nade az erősítőnek hűlni is kellene... Az alján perforáció van nem véletlenül. Milyen jó, hogy a gyártótól le lehet tölteni pdf-ben egy komoly leírást. Tehát szabálytalanul (ahogy sok videóban látható) nem szerelhetem fel az erölködőt, mert a melegedéstől többet lesz kikapcsolva mint amennyit muzsikál.... Na erre is találtam megoldást. Fenyőlécre kell szerelni a bummláda tetejére, hogy alulról kapjon levegőt. És ekkor észrevettem, hogy a Lodgyba azért nem túl hatékony a légkondi, mert a 3. sorba is fúj egy keveset a rendszer. Nade az pont a csomitartó, ha nincs benne a 3. üléssor. Minő szerencse, nyári hőségben a csomiba is megy kicsi hideg levegő az majd segít a hűtésben. Tehát fejben már látszott a végső megoldás, de milyen áron....
 
Alapvetés, hogy minden szabályos legyen. A vezetékezés, a beszerelés, a szigetelések, a biztosíték a motortérben ect, ect...
 
A felsoroltak miatt a következő szerelési munkálatokra van szükség:
 
1. a műszerfalat le kell bontani minden nyúlványával együtt;
2. a légszűrőházat ki kell szerelni;
3. ki kell szedni minden ülést (elsőket és a 2. sort is);
4. fel kell szedni az alsó kárpitot a tűzfaltól a 2. üléssorig a szabályos kábelcsatornás, rögzített vezetékezés miatt;
5. a 2 első ajtókárpitot le kell szerelni, a gumialagutakat ki kell venni;
 
Ja 0. pont: az akksi kiszerelése
 
Csak ennyi ill. még amiről nem is tudok.... A fenti 6 pontos szerelések buktatói, kockázatai. Megéri? Sokszor feltettem ezt a kérdést magamnak. A tutu garis. Azt bukhatom, ha valamit elrontok és vihetem szervizbe. Nagy bátorság ennyi mindenhez hozzányúlni. Van-e elég türelmem ha pl. valami bekavar és bonyolítja a szerelést, amire csak 2 napom van. Be kell szereznem a célszerszámokat. Sok idő és kilométer ment el míg az egyes adaptereket, célszerszámokat, egyéb anyagokat beszereztem. Napról napra egyre jobban akartam a nagy zenét, de egyre jobban féltem a beszereléstől. Végül döntenem kellett. Mindenre találtam megoldást elvileg. Hangsúlyoznám, ELVILEG.
 
Na döntöttem, AKAROM.....
 
Megrendeltem a hangszóró szettet, az erősítőt, a spec kábeleket, sarukat, vízmentes biztosítékházat, mindent ami kell. Meg is jött minden ahogy rendeltem. Kicsit féltem a mélyközép 65 mm-es beszerelési mélységétől, de miután sikeresen kipitéltem a gyári susogót kiderült, hogy 70 mm-es mélység van a beépítőkeret peremétől mérve. Na ennyi az előzmény.
 
Kezemben a cucc kezdés....
 
Hívtam Nándi barátomat, hogy nyomja rá a sarukat a 20 kvadrátos piros, meg fekete tápkebelekre valami erősen, mert a forrasztás ott nem ajánlott. Menjek nyugodtan, megoldjuk, van hidraulikus sarunyomójuk 50 kvadrátig szabvány lépésekben. Megyek a boltba, Nándi meg kiröhög. Azt mondja, hogy na ezek nem saruk, csak s-ek, hiába aranyozottak. A kábel súlyánál fogva a rezgések következtében nyakban eltörnek fél év alatt, tapasztalatból tudja. De van neki jó saruja. Máris egy pozitív dolog ami előre mutat. Igen ám, de nincs neki csúszósaruja. Csak 6-os meg 8-as, szemes, 35 kvadrátos. Na azok kerültek fel, mert inkább bevállaltam a csúszó saru kireszelését a szemesből mint hogy a gyenge sarut tegyük fel. Na megvannak a kábelek, kireszeltem a csúszókat. Még meg kell vennem a külső torx kulcsokat, de milyen méretben? Mivel sehol sem találtam a kormánycsavar méretét, meg kellett saccolnom. Készletben T70-től van T100-ig. Úgy láttam, hogy az nagy. Vettem T45-T50-T55-T60-as sort 1/2 colos hajtókarra valót, mert az van. (A T45-ös kellett.) Minden összeállt. Az erősítőt felszereltem a mélyládára.    A facsavar hosszát körültekintően kellett kiválasztanom, hogy lehetőség szerint ne érjen bele a ládába, hogy a zártsága megmaradjon. Ezekre a munkákra is elég sok idő ment el.
 
És eljött a nap amikor elkezdtem szétszedni a gépsárkányt.....
 
Szombat reggel volt, imádkoztam az égiekhez, hogy ne essen. Ja, mert hogy nem tudok beállni a garagéba, az csak műhely. Egész nap pompás napsütés volt, szarrá égtem. Eljött az este, de nem voltam még kész félig sem. Fejlámpa fel, folyt köv. Igen ám, de Szélvihar Úr 22 órakor megérkezett és rá 10 percre az eső is. Semmi gond, gyorsan elpakoltam, a tutut becsuktam ne ázzon. Beültem a garázsba és vártam. Holt fáradt voltam és úgy döntöttem alszok a kocsiban egy kicsit. Egy szék akkor még bent volt. Aludtam úgy hajnal fél 5-ig. Nekiálltam befejezni legalább a kábelezést, hogy össze tudjam rakni a tutut, lett lévén vasárnap volt és hétfőn meló. Délután 4-kor lettem kész, de csak a beltéri kábelezéssel, kivezetve a pozitív kanócot a motortérbe, és minden más kábelvéget a megfelelő helyre húzva, szabályosan rögzítve a kábelcsatornákban. Így hagytam abba az egészet és összeraktam a tutut. Teljesen kimerültem. Idegileg és fizikailag is. És képzeljétek el, minden kifogástalanul működött, azaz mégse. A motor egyenetlenül járt, kerregett, csattogott, surrogott. Na ezt elb...tad valahol. De nem is nyúltam a motorvezérlés közelébe sem. Ekkor jutott eszembe, hogy a motor meg a vezérlése valószínüleg tanulja egymást. Hosszú ideje nem volt feszkó alatt az engine controller és gondolom elfelejtette a beállításait. Na magára hagytam. Ahogy teltek a percek egyre szebben járt és úgy negyed óra alatt beállt az a finom alapjárat amilyen az átvételkor volt. Történt még egy sajnálatos dolog is. A műszerfalat 2 székre rongyokra tettem fejjel lefelé. A garázsban legalább 30 fok volt mindvégig hiába volt nyitva az ajtó. A puha műanyag műszerfal kb. 5-6 mm-t szépen egyenletesen szétnyílt saját súlya meg a hő miatt. Gondolhatjátok milyen ideg kapott el amikor feltettem a helyére. Felül minden oké, lent meg elállt. Benyúltam alá végig amennyire csak tudtam, kerestem mi nyomja el. Semmi, szétnyílt. 5-6 mm nem a világ, visszanyomtam és becsavaroztam.
 
Minden sikerült.
Semmi sem zörög, pedig tartottam tőle.
Egy héttel később folytattam a munkálatokat az eszközök bekötésével ami már sokkal gyorsabban és könnyebben ment, buktatók nélkül.
 
És ha idáig elértél kedves olvasó, akkor vegyél be légy szíves egy xanax-ot, mert ide teszem azt a link-et ami a szerelés közben készített képekre mutat.
 
 
A kész rendszert is bemutatom majd egy másik fotósorozatban.
 
Ez a rendszer nagyon szépen szól.
Nem azt kaptam amire vágytam, annál sokkal jobbat.
Külön köszönet Zsoltnak, aki végig fogta a kezem és vezetett ezen a rögös úton.
 
Beteljesült egy álom....
 
Üdv, Mindenkinek!
 

2020. 08. 04. 15:10
(0 szavazat)
Szólj hozzá!


Gondolatok a fejegységről

 Sziasztok!
 
Előre szeretném bocsájtani, hogy ezek a gondolatok a saját tapasztalataim, zenei ízlésem, műszaki végzettségem és szubjektív véleményeim alapján fogalmazódtak meg bennem. Alapvetésként meg kell említenem Zsolt véleményét a fejegységek hangminőségéről. A Pioneer termékekről alkotott véleményét részben osztom, DE.... (idézném:)
 
"BMW-sek ide! PIONEER matricát a hátsó szélvédőre MOST! Szeretheted, rajonghatsz érte és nem lesz
olyan, aki bebizonyítja Neked, hogy a PIONEER autóhifinél, vagy autórádiónál létezik jobb is. Van
jobb, mint, ahogyan a BMW-nél is van rengeteg jobb, gyorsabb, luxusabb autó, de hát a szerelem az
szerelem. Mint minden autórádióról híres gyártónál itt is igaz, hogy a fejegységet érdemes megvenni
de a többi terméket már csak a márka híveinek érdemes kosárba dobálni, nyilván nem azért mert rosszabbak,
hanem 10-20%-ban a feliratot fizeted meg. Félreértés ne essék a PIONEER autóhifi termékek szuperek,
megbízhatóak, jól szólnak, alig van velük garanciális gond, tehát szeretjük és szeretni fogod Te is.
Az autórádiói hangminőségben igencsak jók, bár némi tesztelés után számodra is kiderülhet, hogy azért
van jobb is tőlük. Ritka, de van!"
 
..... ha a weblapon minden Pioneer fejegységnél szerepelnek ezek a gondolatok egyszer már adhatna konkrét
tippet, ajánlást arra a jobb fejegység(ek)re....
 
Magamról:
12 éves korom óta életem fontos része a zene. Magnetofonnal rádióból felvett zenéket hallgattam apám BRG Calypso M8-asával. Később kaptam egy Grundig ZK-140-est. Érettségi után (még az 1800-as években :) )
kezdtem gyűjteni az LP-ket. Ma 3.5 méter szélességben foglalnak helyet polcaimon. A legféltettebb kincseim.
Ebből következik, hogy elsősorban analóg, akusztikus felvételeket szeretek hallgatni. Így számomra mindennemű digitális hangforrás a zene travesztiája. Minden digitális jelforrást az analóghoz mérek, az az etalon.
 
Whittaker-Nyquist-Kotelnikov-Shannon kollektívájától származó "mintavételi törvény" sajnos alapjaiban téveszme.
Szerintem és mások véleménye is az, hogy a zene nem alakítható számjegyekké. Erre még a kollektíva előtt Euler is célzott már a 18. században. Nevéhez fűződik az interpolációk elméletének kidolgozása. Na mindegy LP futóművet nem lehetséges kocsiban használni, noha beszerelhető lenne.....
Maradnak a digitális jelforrások cd, dvd, pendrive. A cd-t, dvd-t már felejtjük, mert mechanikus és sok baj van vele főleg az idő előrehaladtával. A fejegységek 70-80%-a ma már mechanika (cd, dvd) nélküli.
Akkor hát a jelforrások: rádió, pendrive, bluetooth, spotify ect..... ÉS AZ AUX!!!! Analóg bemenet. Tehát külső analóg jelforrást köthetünk fejegységünkre. Minő szerencse. Álló helyzetben akár LP-t is
hallgathatnék, de azt inkább otthon.
 
Autóhifi és én.
2005-ben vásároltam egy Dacia Logan típusú gépsárkányt, amiben 0 azaz semmi zene nem volt, csak előkészítés az első ajtókban és a fejegységnél. Vásároltam egy Pioneer MVH-1400UB fejegységet meg az ajtókba 1 pár
Hertz (típust nem tudom pontosan) koaxiális 2 utas 13 cm-es hangszórót. Beépítettem és öröm és bodottá.... 15 évet kellemesen szolgált. Idén januárban eladtam zenével együtt. Jött az új (mondanom sem kell) Dacia
de már a Lodgy. 7 személyes, mindenhol variálható, nagycsaládos bódéval megáldott tutu. Gyári zenével.....
Gagyitronix fejegység és hangszórók (minden ajtóban). Lelombozó volt. Pendrive-ról lejátszottam néhány zenét és úgy döntöttem, hogy ezt nem akarom hallani. Ekkor kezdtem beleásni magam az autóhifibe és szerencsémre
rátaláltam az autohifi-cityre és Zsoltra. Erről külön blogot fogok írni "Lodgy és a nagy zene" címmel. Ennyit előlegként.
 
És a lényeg amiért az egészet írom....
 
A fejegység.
 
1). fejezet....
Számomra az egyetlen szempont a hangminőség. Hangsúlyozom az EGYETLEN szempont.
Fények, csicsa-micsa, szolgáltatások, wattok, hangszínezések, bluetooth, spotify, atyaúristen semmit sem jelentenek.
A fentebb említett zenei jelforrások közül a fejegységben lévő dac és az erre dolgozó pendrive, valamint az analóg aux azok amik számításba jöhetnek. Autóhifi beszerelés után (amiről már írtam is, hogy külön blog lesz) beállítás és hosszadalmas teszteléskor véletlenül vettem észre a következő igen tanúságos jelenséget. A fejegység "Pionyír"
kiválasztásánál fő szempont volt a flac támogatás viszonylag jó 24 bites és 96 kHz-es plafonnal. Bár kizárólag multibites szegénykém, de azért ha "visszabutítom", vagyis lerontom az sacd-ről grebbelt dsd64-es fájlokat az említett multibites plafonra még egészen jó minőségű marad a végeredmény. Gondoltam én. Pendrive-ba betöltve a
fájlokat hallgattam is órák hosszat és jónak is éreztem minden felvételt.
Öröm és bodottá...
Nyilván az aux nem szólhat ilyen szépen azt gondoltam. Külső lejátszó line kimenetén lévő analóg jelet vihetném a fejbe egy plusz vezetéken keresztül, ami nyilván jelentős minőségromlást eredményezne. Az előítéletemet félretéve az aux-al kapcsolatban, gondoltam kipróbálom a kis FiiO X3-asom. Egy jó minőségű rövid kábellel
összekötöttem a Fiio line kimenetét (színezésmentes lineáris kimenet) a fejegység aux-ával. Előzményként nem
ártalmas leírnom, hogy a Fiio X3-ban 2 db igen jó dac van. Annyira jók, hogy az egyik 24 bit 192 kHz-es mutibites, a másik egy 1 bites 2.822 MEGA-Hz-es, igen jól olvassátok egy sacd-s dac. Natívan lejátssza a dsd64-es fájlokat.
Na de ne adjak előnyt neki, maradjunk a pendriveon lévő flac 24/96 fájloknál. Betöltve azokat a Fiioba is, csatlakoztatva az auxba, a fejegységen pedig a forrást kapcsolgatva jött a meglepi. Mint vak a poharat úgy verte a Fiio aux-on keresztül a Pajó fej belső dac-ját. Megerősíteném AZONOS flac fájlokat játszottam le. Na erre varrjatok gombot. Most jön a lecke.
Az erősítőben van alul és felül áteresztő szűrő. A Pajó fejegység 2 volt cc (csúcstól-csúcsig) jelet ad az erősítőkre, amik fél hangerőre állítva kibírhatatlan hangnyomást
produkálnak a Gladen hangszórókat hajtva. A Fiio line kimeneten szintén tud 2 volt cc-t. Tehát a feladat megoldva, semmi szükség a fejegységre....
Ja és a non-plusz ultra a Fiio a dsd64-es fájlokat natívan, tehát bárminemű konverzió nélkül lejátssza. Csupán egy jelelosztásra (sokszorozásra) van szükség a Fiionál a 4 csatornás erősítő miatt.
 
b). fejezet :)
Vagy tényleg létezik olyan fejegység, ami legalább megközelíti a Fiio hangminőségét. Ekkor természetesen a fejcsere a legjobb megoldás, mert a Fiiot nehézkes kezelni menet közben. Tehát a feladat ebben az esetben is adott. Már csak meg kell találni azt a fejegységet. Az összehasonlítás a fentiek alapján elvégezhető bármely aux-os
fejegység esetén. Annyira szeretnék tudatában lenni annak, hogy van ilyen fejegység. Gondolom árban húzósabb
mint a jelenlegi (most már ide is merem írni: Pioneer MVH-S420BT) fejegységnél, de minőségi csere volna.
 
harmadszor). fejezet :)
Bármilyen ötletet szívesen fogadnék. Ha van lehetőség hozzászólásra hát ne kíméljetek.....
 Üdv mindenkinek!
 
 

2020. 08. 03. 21:39
(0 szavazat)
Szólj hozzá!


 Legrégebbivel kezdve

Egy oldalon megjelenő elemek száma:  

 

 

Közösség


E-mail:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelsz?

Autóhifi tippek


Miért melegszik túl az autóhifi erősítőm?

Autórádió bekötése és ISO csatlakozó bekötése

Miért ordít túl hangosan a magassugárzód?

Ajtópanel készítés házilag autóhifihez

Milyen RCA és hangszóró kábel kell autóhifihez?

Miért torzít az autóhifi rendszered hangja?

Hány Wattos autóhifi hangszórót vegyek?

Autóhifi erősítő beállítása

Autóhifi beszerelés és autóhifi bekötési rajz

A 10 leggyakoribb hiba autóhifi vásárláskor

Autórádió vásárlási tippek

Milyen mélynyomó? Reflex? Zárt? Bandpass?

Autóhifi mélynyomó választási tippek 2.

Autóhifi és a fülsértő hangzás legfőbb oka

Autóhifi beszerelés

Miért dübög zavaróan hátulról egy mélyláda?

Vajon mitől füstölt el a hangszóród?

Számít-e, hogy hány Wattos az autórádiód?

Bassreflex mélyláda választási tanácsok...

Autóhifi kondenzátor választási tanácsok...


Autohifi LIKE!


 

Hozzászólások



Új autóhifi blog



Üzenőfal


Autóhifi ElejéreAutóhifi VisszaAutóhifi KövetkezőAutóhifi Végére

Sziasztok! Rcd510 vw rádióhoz keresek iso adaptert 2005-ös tranyoba szeretném beépíteni.
Illetve fakra rádió adapter. Köszi: Feri
Autohifi City 16:12: Szia!
Car light szál.
Elvileg a gyári ISO kábelben is meg kell, hogy legyen.
Hívj fel Hétfőn.
06704506440
Üdv.
tataratatata 08:52: Helló Zsolt!
Segíts nekem abban, hogy az ISO táp csatlakozó bekötésnél a 6-os számú narancs vezetéket az autón mire kellene rákötnöm, hogy a kijelző Szinét megtudjam változtatni?
Előre is köszi a választ.

Szia Zsolti. Van egy E46-os kabriom 2002.01 havi gyártású. Hátsó oldal kárpitban lévő hangfalaimat szeretném kicserélni ( átmérő 130mm mélység max. 50mm ) mindenképpen csak a gyári helyre szeretném beszereltetni az újakat. Mit ajánlanál ? Akár szetben is érdekel,ami tartalmazhat mélynyomót is, esetlegesen az ülés alá szerelhető. Igényeim nem nagyok,de szépen,tisztán szóljón és a gyári hangerejénél minimum a duplája legyen. Ajánlatot küldhetsz a breueristvan@gmail.com email címre is. segítségedet előre is köszönöm üdv István
Autohifi City 21:33: Szia!
Meg tudsz csörgetni Hétfőn.
06704506440
Üdv.
Üdv!

Adott egy 2000-es 3 ajtós 2-es clio. Jelenleg elől Magnat Utra 213-as hangszórók vannak. Szeretnék bele valami normális hangzást varázsolni nem milliókból.
Sal Voxbox VB 6000-es rádióm van. (tudom lehetne jobb is)

Mit tudnál ajánlani? (csak előre két hangszóró, szubláda, stb...)
Köszönöm szépen a választ!
Autohifi City 18:50: Csörgess meg holnap.
06704506440
Üdv.
Jelenleg még csak próba képen (lengőbe)bedugtam a mikrofon mini jacket a hátsó aljzatba. Nincs berakva az A oszlopba.
De ennek szerintem nincs köze ahhoz, hogy be van -e szerelve.
Autohifi City 08:12: Szia!
Amit a rádióhoz kaptál mikrofont be van szerelve?
Üdv.
Üdv Zsolti!
A W124 mercis vagyok, aki a BT-306 bluetooth-os rádiót vettem, majd egy antenna átalakítóért mentem Apudhoz. Létezik, hogy a gyári mikrofon nem működik a telefonos használat közben ? Mert engem nem hallanak. Vagy van valami titkos beállítás amit nem állítottam be ?
Köszönettel várom válaszod : Leslie.
Autóhifi ElejéreAutóhifi VisszaAutóhifi KövetkezőAutóhifi Végére


Fórum kategóriák


Autóhifi

A fórumon...



Új autóhifik


Új autóhifi videók



Új autóhifi képek



Új tagok


bugi
bugi


Krisz76
Krisz76
Budapest

Bajnok
Bajnok
Kisköre

Hetesi
Hetesi
Budapest

Harman
Harman
Hatvan