Oldalunk cookie-kat használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra
a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
További információk
Kedves Látogatóm! A megnövekedett számú rendelések miatt, azok teljesítési ideje várhatóan 3-4 munkanap is lehet. Szíves megértésedet elõre is köszönjük.
Ha nem fér be az ajtóba sehova a 16-os méret, akkor kénytelen leszel 13-as szettet választani az autóhifidhez. Nincs olyan telt és élvezhető középtartománya, mint a 16-osoknak, de ha magasra kerül az ajtóban, vagy van lehetőséged a műszerfalba építeni, akkor nem lesz gondod a hangjával.
Macrom M3S.52 13 cm-es hangszóró szett
MACROM M3S.52 2-utas komponens hangszóró 130 mm
- Anyaga: laminált papír bevonat
- Dupla gumi térhatású hangsugárzó kosarak
- 1 "alumínium orsó
- 3/4 "-es magassugárzó külön
- Bárium ferrit mágnes a maximális energia átvitel
- Átmérője mélynyomó: 130 mm (5 ")
- Érzékenység: 89 dB / m
- Impedancia: 4 ohm
- Max teljesítmény: 180 W
- RMS teljesítmény: 25W
- Frekvencia átvitel: 70-25.000Hz
- Beépítési mélység: 47 mm
Audison APK 130 13 cm-es hangszóró szett
Leírás
Az APK 130 egy minőségi 2 utas, komponens hangszóró szett, külső hangváltóval, 13 cm-es mélyközép-sugárzóval, valamint külön magassugárzóval az Audison Prima sorozatból. A Triple Wave membránszél maximálisan lineáris kimozdulást eredményez a hangszórónak. 225 W-os teljesítmény. Audison! PRIMA!
Audison APK 130 hangszóró szett
Technikai adatok
Két utas komponens hangszóró szett
Mélyközép hangszóró mérete: 13 cm (5 inch)
Magassugárzó mérete: 26 mm (1 inch)
RMS terhelhetőség: 75 W
Maximális terhelhetőség: 225 W
Impedancia: 4 Ohm
Frekvenciaátvitel: 70 Hz - 20 kHz
Mágnes: Nagy sűrűségű flux ferrite
Membrán: vízlepergető papír
Külső hangváltó mellékelve
Hangváltó adatai: High Pass (felül áteresztő) 3,5 kHz /6db/ oktáv meredekséggel
Hangváltó állítási lehetőség: +2 dB, vagy 0 dB kiemelés
A csomag tartalma: 2db magassugárzó, 2 db mélyközép hangszóró, 2 db külső hangváltó, 2 db hangszóró rács
Audison PRIMA sorozat - Klippel (lézeres elemzési rendszer) technológiával fejlesztve
OEM integrációra (gyári rendszerekhez) fejlesztve
Leírás
A legendás - EISA díjas - High-End Mille Legend sorozat után itt az új felsőkategóriás Hertz hangszóró széria a Mille PRO! A megszokott magas terhelhetőséget, minőséget kapjuk, melyeket a nagyobb szériából való innovációs technológiáknak köszönhetünk. A Klippel mérőrendszer és a FEM optomalizált tervezés garancia a magas minőségre! 2-utas 13cm-es mélyközép sugárzóval szerelt komponens hangszóró szett.
Hertz MPK 130.3
Technikai adatok
Technikai adatok:
Típus: 2-utas komponens
Átmérő mélyközép: 130mm
Átmérő magassugárzó: 29mm
Terhelhetőség: 200W / 100W (max / folyamatos)
Impedancia: 4 Ohm
Érzékenység: 91 dB
Frekvencia átvitel: 60 - 22.500 Hz
Hangváltó: 3,5 kHz-en 6dB és 12 dB / oktáv meredekség (LP / HP)
Állítható magassugárzó jelszintje: 0 / +2dB
Súly mélyközép: 0,95 kg
Súly magassugárzó: 0,07 kg
Súly hangváltó: 0,16 kg
Klippel mérőrendszer segítségével gyártott hangszóró
Kicx GFQ 5.2 13 cm-es hangszóró szett
Kialakítása 2-utas komponens szett
Mélysugárzó mérete 5,25 "(130 mm)
Mélysugárzó mágnes méret, mm 90 x 50 x 15
Mélysugárzó mágnes súlya, g 340
Mélysugárzó lengőtekercs 25 mm KSV
Mélysugárzó rezonancia frekvencia Fs, Hz 85
Membrán Üvegszál
Pereme gumi
X-max mm 2,3
Magassugárzó 1 "(25,4 mm) Selyem magas és neodímium mágnes
Magassugárzó mágnes méret, mm 24,5 x 3,5
Magassugárzó hangtekercs 25 mm ASV
További adatok :
RMS teljesítmény, W 80
Max teljesítmény, W 160
Frekvencia, Hz 85-22 000
Hangváltó passzív 18 dB / oktáv
Vágás Hz 4000
Érzékenység, dB / W / m 91
Impedancia, Ohm 4
Beépítési mélység 2,64 "(65 mm)
Hangsugárzó tömege, g 1060
Hertz ESK 130.5 hangszórószett 13cm, Energy sorozat 13 cm-es hangszóró szett
Megérkezett immáron az ötödik generációs Energy szériás Hertz hangszóró sorozat. A fejlesztéseknek köszönhetően egy még dinamikusabb, erőteljesebb és látványosabb hangszórót építettek az olasz mérnökök! 13cm-es mélyközépsugárzóval szerelt 2-utas komponens hangszóró szett.
Általános
Terhelhetőség: 75W folyamatos, 225W maximális
Impedancia: 4 Ohm
Frekvencia átvitel: 70 - 23.000 Hz
Mélyközép
Átmérő (membrán): 130mm
Beépítési mélység: 57mm
Membrán anyaga: műanyag, cellúlóz rostok, butilgumival rögzítve
Terhelhetőség (max.): 150W
Terhelhetőség (RMS, folyamatos.): 50W
Frekvencia átvitel: 70 - 6.000 Hz
Impedancia: 4 Ohm
Érzékenység: 93 dB
Súly: 0,7 kg
Xmax: 3mm
Fs: 82 Hz
Magassugárzó
Átmérő (membrán): 20mm
Átmérő (teljes): 44mm
Beépítési mélység: 8.5mm
Membrán anyaga: Tetolon
Terhelhetőség (max.): 150W
Frekvencia átvitel: 2.000 - 23.000 Hz
Impedancia: 4 Ohm
Érzékenység: 92 dB
Kiszerelés: 1 pár / 2db mélyközép + 2db magassugárzó + 2db hangváltó
Audison AV K5 VOCE 13 cm-es hangszóró szett
A Magassugárzó: Copper Clad Aluminium Wire (Rézbevonatú alumínium vezeték) tekercs, Neodymium mágnes és hátsó gyűrűs csillapító kamra található benne.
A mélyközép: AV 6.5 hangszórók remek aerodinamikai felépítéssel ellátott alumínium kosárral vannak felszerelve, és az ún. Light Damping művelettel készített pamutszálas préselt papírból készült a boltozatuk. A Radial Venting System révén mindkét hangszóró megfelelő energia kezelést és megbízhatóságot szolgáltat.
A hangváltó: Az AV CX 2W MB hangváltót kimondottan az AV K5.0 és AV K6.5 kétutas komplett rendszerei mellé tervezték, hogy azok harmonikus hangot tudjanak adni bármilyen járműbe szerelve is, valamint megadják a lehetőségét, hogy a felhasználó az akusztikus vezérlés révén a legjobb teljesítményt hozza ki a rendszerből.
A szett tartalma: AV 5.0 hangszórópár, AV 1.1 magassugárzó pár, 1 pár AV CX 2W MB hangváltó és 1 pár AV GR5.0 hangszórórács.
Technikai adatok:
200W maximális zenei teljesitmény, 100W RMS, folyamatos terhelhetőség, 4Ohm impedancia, 90 dB-es érzékenység, frekvencia tartomány: 60-22.000Hz, D: 130mm, Xmax: 3mm, Re: 3,5Ohm, Fs: Hz 68Hz, Le: 0,31 mH @ 1 kHz, Le: 0,17 mH @ 10 kHz, Vas: 8,18 l, Mms: 16,1 g, Cms: 0,34 mm/N, BL: 5,46 T-m, Qts: 0,74, Qes: 0,82, Qms: 7,84, Spl: 90dB
1. Nem próbálod meghallgatni és összehasonlítani az autóhifi készülékeket
Szinte minden autóhifi készülék másképpen szól, legyen az, autórádió, hangszóró, mélysugárzó, vagy erősítő... Lényegtelen szempontokra támaszkodsz egy készülék kiválasztásakor, az olyan fontos tényezők, mint a hangzás, háttérbe szorul.
Pedig egy autóhifi hangrendszert az ember a hangjáért vesz meg, vagy mégsem?
Ez legyen a legfontosabb, mert a csilli-villi kijelzőket, a kék ledeket, a külső körítést nagyon gyorsan meg fogod unni és kénytelen leszel egy pocsék hangú rendszert hallgatni.
2. Felejtsd el az autóhifi Watt-okat
Az autóhifire írt Watt teljesítmény manapság nem hogy semmit nem jelent, de ...
Ha valóban jó hangszórókat akarsz beszerezni, olyan hangszórókat, amelyeknek tökéletesen elégedett leszel a hangjával, akkor a Wattokat óriási ívben el kell felejtened.
Tudom nehéz elszakadni, mert a tapasztalatlan autóhifi kereskedők, a haverok az autóhifi fórumon, az autóhifi prospektusok és a készülék leírások is sokszor wattokban beszélnek.
Több írás is szól a tudástárban a wattokról nézegetésének feleslegességéről, de röviden leírom itt is, hogy miért nem kell ezeket nézegetni.
Miért nem jelentenek az autóhifiben semmit sem a Wattok?
Mivel nincs egy egységes mérési módszer a hangszórók és az erősítők teljesítményének mérésére, ezért ugyanazon készülék csúcsteljesítménye lehet 5 ...
Gondolnád, hogy a frissen vásárolt autórádiód hangminőségbeli tudásának kevesebb, mint a felét használod ki?
Ez, így elsőre lehet, hogy kissé furán hangzik, de sajnos így van!
Szeretnéd, ha az autóhifire költött pénznek nem csak a felét kellene élvezned?
Szeretnél Te is meglepődni azon, hogy mit lehet kihozni az autóhifi rendszered hangjából?
Szeretnéd, ha az autóhifi rendszered, az árához képest nem csak elfogadhatóan, hanem meglepően jól szólna?
Csak 10 percedbe kerül...
A következő egyszerű írásokból gyorsan és könnyedén átláthatod azt a folyamatot, ami a menetközbeni alapzajból, észrevétlen háttérzenéből, zeneélvezetet és élménnyel teli utazást vagy dugóban araszolást varázsol, mindezt anélkül, hogy ...
Ennek legtöbbször az oka, hogy a legtöbb első szettet úgy
gyártják (főleg az olcsóbbakat), hogy nem autóban, hanem egy szobai hangfal szerű próbadobozban állítják be a hangváltót, vagy ennek segítségével válogatják össze a hangszóró készletet.
Ebben az esetben a szett magas és közép hangszórói egymás mellett lesznek és mindkettőt egyforma hangerővel fogod hallani.
Az így készült első szettek gyönyörűen szólnak...
...a demófalban, de az autóban már nem.
Egy jó első szettnek tompán kell szólnia a demófalban, csaknem eltúlzott középtartománnyal!
A demófalban ugyanolyan hangerővel, azaz kiegyenlítetten hallod a közép és magassugárzó hangerejét, így könnyen megvásárolhatsz egy jó loudness-es hangot,...
Az ajtópanel készítéshez a következőkre lesz szükséged:
Szerszámok: szúrófűrész, kárpitos tűzőgép, hőlégfúvó, vagy hajszárító, 10mm-es MDF lap, műbőr, PALMA TEX, vagy FIX,
Autófesték boltokban kell megvenned a következőket: üvegszálas gitt (pl. BODY FIEBER), pormaszk, műanyag spatula, 80-as csiszolópapír,
...
Ilyenkor nem kell megszámolgatni és összehasonlítgatni a hangszóróidon és az erősítődön a wattokat és nem kell elrohanni azonnal a legközelebbi üzletbe egy több Wattos hangszóróért.
Oké, de mégis miért torzítanak az autóhifid hangszórói?
Elárulok egy titkot…
Ilyenkor nem a hangszóród torzít. Persze a torz hangot a hangszóróból hallod, de valójában ez a torz hang az erősítőd torz hangja.
A torzítás oka, hogy egyszerűen te csak nagyobb hangerőt akarsz, tovább tekered a hangerőt a kelleténél és az erősítőd torzítani kezd.
Ebben az esetben nem csak torzít az erősítő, hanem túl is melegedhet és ennek következtében az erősítőben...
Ha ezt az írást olvasod, akkor gondolom Veled is előfordult már, hogy hirtelen elhallgatott egy magassugárzód, vagy elfüstölt a mélysugárzód a csomagtartóban.
Könnyű azt gondolni, hogy túl nagy az erősítőd teljesítménye, ami tönkrevágja az autóhifid hangszóróit.
TÉVEDÉS! Nem a túl nagy, hanem pontosan a túl kicsi erősítő a hiba oka…
Érdekes, hogy pont a fordítottja a válasz, mint amire az ember először gondolna. Elmesélek egy érdekes esetet, amely tökéletesen megmagyarázza a fentieket.
Egyszer csak úgy szórakozásból rákötöttünk egy kis gagyi gyári Ford hangszórót egy több százezer forintos autóhifi erősítő monstrumra. Látni akartuk, ahogyan pillanatok alatt megsemmisül a kis papírhangszóró az óriási terhelés alatt,...
Közösség
Segíthetek neked?
Zsolti vagyok az Autohifi-City szerelője, hívj most és minden kérdésedre
választ adok...
+3670 450 644 0
5 perc alatt rengeteg okosságot tudsz kiszedni belőlem, amelyek
segítségével garantáltan nem lesz, olyan autóhifid, amely nem Neked
való és borzalmasan szól...
4 db, 10 cm hangszóró Suzuki Jimnyhez kérnék árajánlatot, telefonos beszélgetésünk alapján.
KonkolyKöszönömAutohifi City 19:13: Szia!
Ha bárki tud segíteni akkor ők.
www.automap.hu
Ők voltak a hivatalos importőrök, és szervíz.
Üdv.Üdv! Érdeklődni szeretnék. Az autómban vagy egy Parrot Mki9200 kihangosító szett, az autó Dániából származik, így a kihangosító menüje is Dán nyelvű, illetve dánul beszél. Létezik erre megoldás magyarosítani, vagy legalább angol nyelvűre tenni a szoftvert. Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv: ZsoltiSzia!
1 din-es "kínai" fejegységet kaptam. A menüje szerint kezeli a kormánytávvezérlőt. Vettem autóspecifikus adapter és egy multi lead csatlakozót. A multi lead-ből kijövő vezetékeket pontosan hova kell kötni? Key1, key2,... ilyen vezetékek jönnek ki.
Dacia duster az autó.
Köszönöm előrre is a választ.
BalázsSzia !
Zsolt vagyok,múlt héten vásároltam egy Volkswagen Sharan 2011-es
autót,Egerből jött a kocsi ott még a rádió fogta az adókat Debrecen mellett lakom és itt nem talál semmi állomást. Reset már volt,de semmi!
A típusa: Nav Gear DSR-N 70SEV
Üdv.:ZsoltAutohifi City 08:29: Szia!
Igen, szerelünk.
A munkadíj 15000Ft.
Üdv.Üdv, érdeklödöm, hogy szereltek-e be és ha igen, mennyiért JBL BassPro Hub mélynyomót. Köszönettel: BélaSzia!
Egy 1999-es Alfa Romeo 916 Spider még gyári hangszóróit szeretném kicserélni.
Elöl az ajtóban ovális hangszórók vannak, hátul középen egy nagyobb kerek. A fejegység egy Alpine CDE-192R, ezt nem szeretném cserélni. A cél, hogy szépen szóljon, nem a feltűnés...
Kérlek segíts nem eltévedni!
Üdv: SzilárdAutohifi City 08:19: Szia!
Igazából ebben az árkategóriában annyi a különbség, hogy nem 1DIN-es és a kijelző mérete nagyobb.
Ebben a kategóriában sokszor jobban megéri egy 1 DIN választása.
Üdv.