Oldalunk cookie-kat használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra
a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
További információk
Kedves Látogatóm! Üzletünk január 21-én csütörtökön zárva lesz. A beérkezett rendeléseket is csak következõ nap azaz pénteken kezdjük el feldolgozni.
Nem akarsz nagyon belemerülni az autóhifi világába, de a gyári autóhifinél azért többet akarsz? Esetleg az autómozi rendszered háttér hangszóróját, akarod így feljavítani? Ezek a gyári helyre pontosan illeszkednek, de vannak kivételek, ezért kérd ki minden esetben Zsolti tanácsát.
Audio System CO 165 két utas autóhifi hangszóró 16 cm-es autóhangszóró
Két utas koaxiális hangszóró (pár)
165 mm átmérő
Terhelhetőség: RMS 80W, Max 120WKét utas koaxiális hangszóró (pár)
165 mm átmérő
Terhelhetőség: RMS 80W, Max 120W
Beépítési mélység: 63 mm
Impedancia: 4 ohm
Üveg
16 cm, 140/70 W RMS coax, 2 utas, Fr. átvitel: 60Hz-20KHz
MB Quart 16 cm-es autóhangszóró
Power Handling 120 Watts, Impedance 4 Ohm
RTI 30 Titan - Tweeter up to 30 kHz,
Plastic-Carbon-Compound-Basket and Polycone
mounting depth 66 mm, diameter 145 mm
1. Nem próbálod meghallgatni és összehasonlítani az autóhifi készülékeket
Szinte minden autóhifi készülék másképpen szól, legyen az, autórádió, hangszóró, mélysugárzó, vagy erősítő... Lényegtelen szempontokra támaszkodsz egy készülék kiválasztásakor, az olyan fontos tényezők, mint a hangzás, háttérbe szorul.
Pedig egy autóhifi hangrendszert az ember a hangjáért vesz meg, vagy mégsem?
Ez legyen a legfontosabb, mert a csilli-villi kijelzőket, a kék ledeket, a külső körítést nagyon gyorsan meg fogod unni és kénytelen leszel egy pocsék hangú rendszert hallgatni.
2. Felejtsd el az autóhifi Watt-okat
Az autóhifire írt Watt teljesítmény manapság nem hogy semmit nem jelent, de ...
Ha valóban jó hangszórókat akarsz beszerezni, olyan hangszórókat, amelyeknek tökéletesen elégedett leszel a hangjával, akkor a Wattokat óriási ívben el kell felejtened.
Tudom nehéz elszakadni, mert a tapasztalatlan autóhifi kereskedők, a haverok az autóhifi fórumon, az autóhifi prospektusok és a készülék leírások is sokszor wattokban beszélnek.
Több írás is szól a tudástárban a wattokról nézegetésének feleslegességéről, de röviden leírom itt is, hogy miért nem kell ezeket nézegetni.
Miért nem jelentenek az autóhifiben semmit sem a Wattok?
Mivel nincs egy egységes mérési módszer a hangszórók és az erősítők teljesítményének mérésére, ezért ugyanazon készülék csúcsteljesítménye lehet 5 ...
Gondolnád, hogy a frissen vásárolt autórádiód hangminőségbeli tudásának kevesebb, mint a felét használod ki?
Ez, így elsőre lehet, hogy kissé furán hangzik, de sajnos így van!
Szeretnéd, ha az autóhifire költött pénznek nem csak a felét kellene élvezned?
Szeretnél Te is meglepődni azon, hogy mit lehet kihozni az autóhifi rendszered hangjából?
Szeretnéd, ha az autóhifi rendszered, az árához képest nem csak elfogadhatóan, hanem meglepően jól szólna?
Csak 10 percedbe kerül...
A következő egyszerű írásokból gyorsan és könnyedén átláthatod azt a folyamatot, ami a menetközbeni alapzajból, észrevétlen háttérzenéből, zeneélvezetet és élménnyel teli utazást vagy dugóban araszolást varázsol, mindezt anélkül, hogy ...
Ennek legtöbbször az oka, hogy a legtöbb első szettet úgy
gyártják (főleg az olcsóbbakat), hogy nem autóban, hanem egy szobai hangfal szerű próbadobozban állítják be a hangváltót, vagy ennek segítségével válogatják össze a hangszóró készletet.
Ebben az esetben a szett magas és közép hangszórói egymás mellett lesznek és mindkettőt egyforma hangerővel fogod hallani.
Az így készült első szettek gyönyörűen szólnak...
...a demófalban, de az autóban már nem.
Egy jó első szettnek tompán kell szólnia a demófalban, csaknem eltúlzott középtartománnyal!
A demófalban ugyanolyan hangerővel, azaz kiegyenlítetten hallod a közép és magassugárzó hangerejét, így könnyen megvásárolhatsz egy jó loudness-es hangot,...
Az ajtópanel készítéshez a következőkre lesz szükséged:
Szerszámok: szúrófűrész, kárpitos tűzőgép, hőlégfúvó, vagy hajszárító, 10mm-es MDF lap, műbőr, PALMA TEX, vagy FIX,
Autófesték boltokban kell megvenned a következőket: üvegszálas gitt (pl. BODY FIEBER), pormaszk, műanyag spatula, 80-as csiszolópapír,
...
Ilyenkor nem kell megszámolgatni és összehasonlítgatni a hangszóróidon és az erősítődön a wattokat és nem kell elrohanni azonnal a legközelebbi üzletbe egy több Wattos hangszóróért.
Oké, de mégis miért torzítanak az autóhifid hangszórói?
Elárulok egy titkot…
Ilyenkor nem a hangszóród torzít. Persze a torz hangot a hangszóróból hallod, de valójában ez a torz hang az erősítőd torz hangja.
A torzítás oka, hogy egyszerűen te csak nagyobb hangerőt akarsz, tovább tekered a hangerőt a kelleténél és az erősítőd torzítani kezd.
Ebben az esetben nem csak torzít az erősítő, hanem túl is melegedhet és ennek következtében az erősítőben...
Ha ezt az írást olvasod, akkor gondolom Veled is előfordult már, hogy hirtelen elhallgatott egy magassugárzód, vagy elfüstölt a mélysugárzód a csomagtartóban.
Könnyű azt gondolni, hogy túl nagy az erősítőd teljesítménye, ami tönkrevágja az autóhifid hangszóróit.
TÉVEDÉS! Nem a túl nagy, hanem pontosan a túl kicsi erősítő a hiba oka…
Érdekes, hogy pont a fordítottja a válasz, mint amire az ember először gondolna. Elmesélek egy érdekes esetet, amely tökéletesen megmagyarázza a fentieket.
Egyszer csak úgy szórakozásból rákötöttünk egy kis gagyi gyári Ford hangszórót egy több százezer forintos autóhifi erősítő monstrumra. Látni akartuk, ahogyan pillanatok alatt megsemmisül a kis papírhangszóró az óriási terhelés alatt,...
Közösség
Segíthetek neked?
Zsolti vagyok az Autohifi-City szerelője, hívj most és minden kérdésedre
választ adok...
+3670 450 644 0
5 perc alatt rengeteg okosságot tudsz kiszedni belőlem, amelyek
segítségével garantáltan nem lesz, olyan autóhifid, amely nem Neked
való és borzalmasan szól...
Autohifi City 18:15: Szia!
Mindenképpen a DLD lenne jobb választás.
Üdv.Melyik lenne jobb választás Dld 500+ pro, vagy Renegade RXV1002 ?
Előre is köszönöm!Szia! lenne egy olyan kérdésem, hogy Megakick imperator 2000w erősitő meg tudná e hajtani a dld 500-t? Vagy esetleg az 500 pro-t? Talán a pro 3-t? Melyikhez ajánlanád?
Válaszod előre is köszönöm szépen!Autohifi City 18:37: Szia!
A DLD jobb választás a megfelelő erősítővel.
Üdv. Üdv!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy e46 coupe autóba, melyik lenne jobb választás? Egy JBL GT-BASSPRO 12 vagy DLD 500+ láda. A cél erőteljes mély.(fejegség : Jvc kd-r841 )
Válaszát előre is köszönöm ! Üdvözlet Egy kis segítségre lenne szükségem. Adott egy Opel Astra G, multikormányos cabrio. Ebbe szeretnék egy 2din-es multimédia rádiót. (tudom gyárilag 1din de át lett építve 2dinesre, a multikormány is J Astrából van, de az most lényegtelen ) Egy jobb minőségű rádiót szeretnék vásárolni, ami normál fm rádió funkcióval bír, bluetooth kapcoslatra képes telefonnal, GPS-el rendelkezik, illetve tudja kezelni a tolatókamerát is. Ami opcionálisan nem lenne rossz, az az usb és aux bemenet, ezek akár hátul is lehetnének a rádión, mivel jobban szeretném a szivargyújtó mellett a hamutálban aljzat beépítésével kivezetni, az ugye vissza zárható így jóval igényesebb a kinézete. Illetve az sem lenne baj, ha internetezésre is alkalmas lenne a készülék, teszem azt youtube, illetve google elérés. Nem tudom, hogy ilyen létezik-e, de a segítséget mindenképp előre is köszönöm! Illetve usb és aux aljzat is érdekelne, ha esetleg ilyesmi kapható lenne-e nálatok. Autohifi City 20:15: Szia!
Ez jó lenne hozzá: [katt]
Üdv.Szevasz Zsolti!
A napokban vásároltam egy Opel Meriva 2008-as kiadású autót. A gyári antennával nem férek be a garázsba, minden beálláskor ki kell tekernem, majd kiálláskor vissza. Tudnál valami megoldás a problémára, olyanra gondolok amilyen a Renault Thalia-kon van.
Köszönettel: Katona ZoltánSziasztok! Rcd510 vw rádióhoz keresek iso adaptert 2005-ös tranyoba szeretném beépíteni.
Illetve fakra rádió adapter. Köszi: FeriAutohifi City 16:12: Szia!
Car light szál.
Elvileg a gyári ISO kábelben is meg kell, hogy legyen.
Hívj fel Hétfőn.
06704506440
Üdv.