AUTÓRÁDIÓ AUTÓHANGSZÓRÓ MÉLYNYOMÓ AUTÓS ERŐSÍTŐ KONDENZÁTOR SZERELÉSI ANYAG
AUTÓHIFI OUTLET

AUTÓHIFI



Autóhifi kereső


Keresett autóhifi termék neve:

Autóhifi Keresés
Részletes autóhifi keresés

A 10 utolsó autóhifi keresés:

peugeot 407 lcd kijelző, pioneer mélyláda, renault megane ii hangszóró mérete, suzuki swift gyári hangszóró méret, mélyláda forditott bekötése, sony fejegység, dld iw12, hertz audio, mélyláda beszerelés suzuki swift 2, suzuki swift gyári mélynyomó

Autóhifi gyártók


Autóhifi gyártók
 
Rockford Fosgate autóhifi

Autóhifi címkék



Autóhifi partner


Viszonteladó és autóhifi beszerelés végző partnereket keresünk a következő városokba:
 
Budapest Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti 

 

 

 

Autóhifi - Autórádió bekötése és ISO csatlakozó bekötése



Autórádió bekötése és ISO csatlakozó bekötése

Autórádió bekötése házilag, a gyári autórádió kiszerelése, autórádió ISO csatlakozó bekötése, az autórádió hangszóróinak a bekötése lépésről lépésre, képekkel videókkal.

Ha van egy régi, vagy gyári autórádiód, akkor azt első körben ki kell szedned.

 

Ha nincs rádió, csak a hűlt helye, akkor kattints ide: AUTÓRÁDIÓ BEKÖTÉSE

 

 

A gyári autórádió kiszerelése

 

A gyári rádiók sokféle trükkös módszerrel lehetnek beszerelve, ha éppen nincsenek egybeépítve a középkonzollal, akkor egy speciális autórádió kiszedő villával, vagy kulccsal ki tudod őket húzni a helyükről.

 

Autórádió kiszerelő villa

A fenti autórádió kiszedő készlet sokféleségéből látszik, hogy nagyon nem egységesek a kiszedő kulcsok, de a két leggyakoribb eset, hogy egy lapos horoggal, vagy egy dupla villával kell kiszedni a gyári autórádiót, íme két videó segítség gyanánt...

 

Volkswagen csoportba tartozó gyári autórádiók kiszedése:

 

 

Ford, Opel gyári autórádiók kiszedése:

 

 

 

  

AUTÓRÁDIÓ BEKÖTÉSE

 

Ha házilag akarod az autórádió bekötését elvégezni, akkor három különböző esettel találhatod magad szemben...

 

Válassz a lehetőségek közül:

 

1. Az autódból csak a kábelek lógnak ki

 

2. Az autódban speciális, azaz, nem szabványos ISO csatlakozó van és ezt nem tudod a rádiódhoz csatlakoztatni.

 

3. Az autódban szabványos ISO csatlakozó van, de a rádiód hátulján más a csatlakozás

 

 

 

1. Autórádió bekötés, ha az autóban csak kábelek vannak

 

Ebben az esetben szükséged lesz egy ISO csatlakozóra, amelyet többnyire beletettek az új autórádiód csomagolásába, ha nem, akkor itt meg is tudod rendelni tőlünk: ISO csatlakozók

ISO csatlakozó bekötése

A képen azt a szabványos ISO csatlakozót látod, amelyet az összes nem gyári és rengeteg gyári rádióhoz csatlakoztathatsz.

 

 

Autórádió ISO csatlakozó bekötése

 

ISO csatlakozó lábkiosztás

 

A következő képen az autórádiód hátulját látod. Színekkel jelöltem, hogy az ISO csatlakozóban lévő kábeleknek hova kell befutniuk.

 

A C. csatlakozóval nem kell foglalkoznod, az az erősítő kimeneti, CD-tár és kormánykerék csatlakozókat mutatja, de sok autórádió típuson ezek nem is itt vannak.

 

Autórádió ISO csatlakozó lábkiosztása

 

Itt láthatod, hogy a különböző színű kábeleket mire kell kötni, ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor olvass tovább bátran, mert lépésről lépésre leírom, hogyan megy az autórádió bekötése házilag.

 

A:ISO táp csatlakozó bekötés

 

4. (Sárga) Állandó pozitív Ezen a kábelen folyamatosan +12V-ot kell kapnia a rádiónak, mert ennek segítségével őrzi meg az eltárolt rádióállomásokat és beállításokat.
5. (Kék) Antenna kapcsoló szál Ezen a vezetéken +12V jelenik meg, amikor bekapcsold az autórádiót. Ez kapcsolja be az elektromos antennát és az autóhifi erősítőt.
6. (Narancs) Világítás Itt kikapcsolt világítás esetén testet, bekapcsolt világításnál +12V-ot kap a rádió és ettől függően kapcsolja ki és be a rádió a gombok világítását, vagy halványítja le a kijelzőt.
7. (Piros) Gyújtás +12V A kulcs elfordításakor itt +12V-ot kap a rádió és bekapcsol, amint nem kap +12V-ot kikapcsol.
8. (Fekete) Test  

 

B:ISO hangszóró csatlakozó bekötés

 

1. (Lila) Jobb hátsó +

 

2. (Lila/fekete) Jobb hátsó -  
3. (Szürke) Jobb első +  
4. (Szürke/fekete) Jobb első -  
5. (Fehér) Bal első +  
6. (Fehér/fekete) Bal első -  
7. (Zöld) Bal hátsó +  
8. (Zöld/fekete) Bal hátsó -  

 

 

 

AUTÓRÁDIÓ BEKÖTÉSE

Melyik kábelt hova kössem?

 

Ne kókizz és ne hörcsögölj!

Az igénytelen módon végzett autórádió beszerelés veszélyes!!! A kábeleket forrasztani kell és nem összetekergetni, majd hebehurgya módon összeszigetelőszalagozni.

Minden esetben forrassz, használj a kötés szigeteléséhez zsugorcsövet, vagy jó minőségű szigetelőszalagot, mert ha lehullik a szigetelés, vagy szétcsúszik az összetekergetett vezeték, akkor nem csak az autórádiód mehet tönkre, hanem az egész autó is leéghet.

 

PróbalámpaA műszerfalból kilógó kábelek káosza első ránézésre ijesztő lehet, de nem kell megijedned. A kábelköteg kifésüléséhez és a káosz megszüntetéséhez egy egyszerű próbalámpát is használhatsz.

 

A csipeszes végét valahova az autó tiszta fém részéhez kell csatlakoztatnod, míg a másik hegyes végével a rádió helyéről kilógó kábelek végét kell megérintened.

 

Sárga vezeték bekötése

 

4. (Sárga) Állandó pozitív Ezen a kábelen folyamatosan +12V-ot kell kapnia a rádiónak, mert ennek segítségével őrzi meg az eltárolt rádióállomásokat és beállításokat.

 

A próbalámpát testre kötöd.

A próbalámpa segítségével meg kell találnod az egyetlen kábelt az autóban, amelyen gyújtás nélkül, az indítókulcs kihúzott állapotában is +12 Volt van, ergo világít a próbalámpa.

 

Erre a vezetékre kell ráforrasztanod az ISO csatlakozó sárga vezetékét, használj zsugorcsövet, vagy gondosan szigeteld a forrasztást, mert ez a kábel folyamatosan áram alatt van.

 

Piros vezeték bekötése

 

7. (Piros) Gyújtás +12V A kulcs elfordításakor itt +12V-ot kap a rádió és bekapcsol, amint nem kap +12V-ot kikapcsol.

 

Most keress egy olyan vezetéket a próbalámpával, amelyen akkor jelenik meg +12Volt, amikor ráadod az autóra a gyújtást. Sok autóban ez nem gyújtás függő, van a egy állás a gyújtás előtt is, bizonyos típusoknál ez az állás ad áramot a kábelre és addig rajta is tartja, míg a kulcsot ki nem húzod a gyújtáskapcsolóból.

 

Ha megtaláltad, akkor forraszd erre a kábelre az ISO csatlakozó piros kábelét.

 

Fekete vezeték bekötése

 

8. (Fekete) Test  

 

Az előbb felfedezett, sárga kábelre kötött állandó pozitív vezetékre csípteted a keresőlámpa csipeszét, majd megkeresed a kötegben azt a kábelt, amelyen test van, mondanom sem kell, ilyenkor világítani fog a próbalámpa.

 

Nem kötöd rá a fekete kábelt, mert a gyári kábelkötegben 2 kábelen is lesz negatív. Ez a másik kábel, a rádió világítását bekapcsoló vezeték, amely a helyzetjelzők bekapcsolásakor negatív helyett +12Voltot fog kiadni.

 

Ezért ha megtaláltad a negatívot adó kábelt, akkor kapcsold be a világítást az autón és ha ezután is világítani fog a keresőlámpa izzója, akkor biztos lehetsz benne, hogy a rendes test kábelt találtad meg, így rá is forraszthatod az ISO csatlakozó fekete kábelét a vezetékre.

 

Narancssárga vezeték bekötése

 

6. (Narancs) Világítás Itt kikapcsolt világítás esetén testet, bekapcsolt világításnál +12V-ot kap a rádió és ettől függően kapcsolja ki és be a rádió a gombok világítását, vagy halványítja le a kijelzőt.

 

Ez lesz a második kábel, amelyen negatívot mérhetsz kikapcsolt világítás mellett. Ha a világítást ráadod, akkor +12Voltot találsz rajta a próbalámpával.

Ha így működik, akkor ezt is ráforraszthatod a helyére.

 

Kék vezeték bekötése

 

5. (Kék) Antenna kapcsoló szál Ezen a vezetéken +12V jelenik meg, amikor bekapcsold az autórádiót. Ez kapcsolja be az elektromos antennát és az autóhifi erősítőt.

 

Erre a kábelre kötöd az autóhifi erősítőd REM, vagy Remote vezetékét, ez többnyire az RCA kábelek közepén futó szál.

 

Ezzel kész is az autórádió ISO tápcsatlakozó bekötése, következhet a hangszóró csatlakozó...

 

 

Autórádió hangszóró ISO csatlakozó bekötése

 

Autórádió bekötése elemEhhez a művelethez már nem a próbalámpára, hanem egy jó kondiban lévő ceruzaelemre lesz szükséged.

 

Kezdd azzal, hogy a kábeldzsungelt valahogy kifésülöd és megpróbálod egymás mellé csoportosítani, azt a 4 pár kábelt, amely valószínűleg a hangszórók kábele lehet.

 

Ezeket minden autóban más színnel jelölik, sokszor a pozitív, vagy a negatív kábelt jelölik csíkkal, úgyhogy ne keress ilyen jellegű segítséget a kábeleken.

 

Annyi néha segíthet, hogy bizonyos autóknál egymás mellett futnak, vagy össze vannak csavarva az adott hangszórókhoz vezető kábelek úgy mint a következő képen.

 

Hangszóró vezeték bekötés

 

Segítség lehet még, hogy az utólag behúzott hangszóró vezetékek színkiosztása gyakran megegyezik az ISO csatlakozó színkiosztásával, de ki tudja hogyan lett bekötve a kábel másik vége, úgyhogy még ne kösd rá ezekre sem az ISO csatlakozót.

 

Ha nincsenek egymáshoz illesztve, vagy összetekerve, akkor szépen megblankolod a kábeleket és jöhet a ceruzaelem.

 

Hangszóró polaritás ellenőrzése

 

Az elem egyik végét érintsd hozzá az megblankolt kábelek egyikéhez, majd a másik végét egyenként a maradék 7 kábelhez. Ha valamelyik hangszóró érintésre recsegni kezd, akkor máris megtudtad, hogy melyik az adott hangszóróvezeték párja és azt is, hogy első, hátsó, jobb vagy baloldali hangszóróé az adott vezetékpár.

 

Egy dolgot nem tudsz még, hogy a hangszórópárból melyik a pozitív és melyik a negatív vezeték.

 

Autórádió bekötés esetén nagyon nem mindegy a hangszórók polaritása, mert a fordítva bekötött hangszórók kioltják egymás mélyhangjait így borzalmasan fog szólni a rendszered.

 

 

Keresd meg a helyes hangszóró polaritást

 

Kérd meg egy ismerősödet, hogy figyelje, vagy ha van rá lehetőség érintse meg a az adott hangszóró membránját.

 

Te elől az autórádiónál érintsd hozzá az elemet a hangszóró vezetékéhez és amennyiben a hangszóró membránja a mágnestől kifelé mozdul, akkor jó a polaritás, tehát az elem + sarka lesz a hangszóró pozitív vezetéke.

Hangszóró polaritás ellenörzése elemmel

 

Jó polaritás esetén a membrán kifelé mozdul

 

Ha az elem hozzáérintésekor a hangszóró membránja nem kifelé, hanem befelé, azaz a mágnes irányába mozdul el, akkor az elem negatív sarka van éppen azon a vezetéken, ahova az autórádió pozitív hangszóró kimenetét kell majd bekötnöd.

 

Ezzel a módszerrel meg tudod találni az összes hangszóró vezetéket és azt is meg tudod állapítani, melyek ezek közül a pozitív és negatív szálak.

 

1. (Lila) Jobb hátsó +

 

2. (Lila/fekete) Jobb hátsó -  
3. (Szürke) Jobb első +  
4. (Szürke/fekete) Jobb első -  
5. (Fehér) Bal első +  
6. (Fehér/fekete) Bal első -  
7. (Zöld) Bal hátsó +  
8. (Zöld/fekete) Bal hátsó -  

 

Nem maradt más dolgod, minthogy ezeket rákösd az ISO csatlakozóra a fenti táblázat szerint.

 

 

Próbáld ki,

hogy jól végezted-e az autórádió bekötést

 

Csatlakoztasd be a rádió hátuljába az ISO csatlakozót.

 

Elvileg kulcs nélkül nem kellene tudnod bekapcsolni, bár bizonyos rádiótípusok esetében, az ISO csatlakozó mellett lévő biztosítékot egy hellyel arrébb lehet tenni és ilyenkor a rádió kulcs nélkül is működik.

 

Csatlakoztasd az antennát.

 

Ha nem illeszkedik az autórádiódhoz, akkor egy filléres antenna átalakítóval könnyen orvosolható lesz a helyzet, amelyet nálunk is be tudsz szerezni.

Antenna átalakító pipa

Antenna átalakító pipa

Antenna átalakító dugó

Antenna átalakító dugó

 

Az antenna átalakítókat itt találod: Antenna csatlakozó átalakító

 

Ellenőrizd le hogy a gyújtáskulcs ki és bekapcsolja-e a rádiót.

 

Tárolj le a memóriába néhány állomást, majd vedd ki a kulcsot az autóból, várj egy percet, majd ellenőrizd le, hogy az autórádió bekapcsolása után megjegyezte-e a beállításokat.

 

Elfelejti a rádió a beállításokat?

 

Ha igen, akkor előfordulhat, hogy a sárga és piros kábelt meg kell cserélned az ISO csatlakozóban, vagy a rádió hátulján a biztosítékot át kell tenned a másik foglalatba.

 

Próbáld ki hogy helyesen működik-e a Balance és a Fader.

 

Ha olyan jelenséget tapasztalsz, hogy egy oldalra Balance-olva, vagy Fader-elve van mély, középső állásban pedig eltűnnek a mély hangok, akkor fordított polaritással van bekötve valamelyik hangszóród.

 

 

Az autórádió beszerelés utolsó lépése

 

Ha minden rendesen működik, megjegyzi a rádió a beállításokat és nem oltják ki a fordítva bekötött hangszórók egymás mélyhangjait, akkor vedd ki a rádiót.

 

Tekerd be bandázsszalaggal az egész összefogott kábelköteget, hogy csak egy vastagabb köteg érkezzen a rádióhoz.

 

Autórádió beszerelő keretTold be a rádiókeretet, majd a füleket kihajtva rögzítsd a műszerfalhoz.

 

Csatlakoztasd újra a rádiót. Told be finoman, ügyelve arra, hogy a fém részek nehogy elnyírják a kábelek szigetelést.

 

Addig kel tolnod a rádiót, míg a kereten lévő oldalsó rögzítő fülek be nem kattannak a rádió oldalába.

Ha kattan mindkét oldalon, akkor a rádiót már csak a hozzá kapott kiszedővel tudod majd kivenni.

 

Kész is!

 

 

  

2. Autórádió bekötés, ha az autóban speciális csatlakozó van

 

Semmi pánik!

Honda ISO autórádió csatlakozó

 

Nem kell levágnod a gyári csatlakozót, mert léteznek autóspecifikus átalakító csatlakozók, amelyek a gyári csatidat szabványos ISO csatlakozóra fordítják.

 

Itt találod őket: Autó specifikus ISO csatlakozó

 

Megrendeled, elküldjük postai levélként, összecsatlakoztatod és kész is.

 

Fontos! A gyári csatlakozót ne vágd le az autóról, mert eladáskor így vissza tudod tenni a gyári autórádiót, hiszen az új vevő nem fog felárat fizetni az utólagos rádiódért, ráadásul ezt a rádiót a következő autódban is használhatod.

 

A gyári autórádió kiszerelésének, az új autórádió fém keretének rögzítésének menetét fentebb görgetve megtalálod.

 

 

  

3. Autórádió bekötés, ha az autódban szabványos ISO csatlakozó van, de a rádiód hátulján más a csatlakozás

 

Ez a helyzet akkor szokott előállni, ha használt autórádiót vásárolsz és az előző tulaj az autójában felejtette az autórádió csatlakozóját.

 

Sok esetben a szabványos ISO csatlakozó nem az autórádió hátuljába van építve, hanem van egy köztes kábelköteg, melynek az autó felőli vége ISO, a rádió felőli vége speciális Pioneer, Kenwood, JVC, Sony, Clarion, stb. csatlakozó.

 

Ilyenkor, ha nem tudod már elkérni a régi tulajtól a csatlakozót, akkor rendelned kell egy rádióspecifikus csatlakozót, amelyeket itt találsz meg: Autórádió csatlakozók

 

Megrendeled, elküldjük postai levélként, összecsatlakoztatod és kész is.

 

A gyári autórádió kiszerelésének, az új autórádió fém keretének rögzítésének menetét fentebb görgetve megtalálod.



(130 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: autórádió bekötése rajz, autórádió bekötési rajz, alfa 159 autorádió bekötés, sal wb 2000 autórádió bekötése, skoda iso csatlakozó átalakító, iso csatlakozó bekötése autóhifi, rd3 autórádió csatlakozó, fiat punto 1 autórádio iso csatlakozo egyforma?, ford iso csatlakozó, autórádió bekotése

Autóhifi kérdéseidre az

autóhifi szaki válaszol...


Ha nem kaptál választ a kérdéseidre, akkor három dolgot lenne érdemes csinálnod.

 

1. A legjobb, ha ilyenkor felhívod Zsoltit, gyorsan kikéred

     a véleményét és tanácsait az autóhifiddel kapcsoltban

     a 70 - 450 644 0 telefonszámon .

 

2. Rengeteg autóhifi okosság és autóhifi tipp van a

     tudástárunkban, amelyet ide kattintva át is

     böngészhetsz.

 

3. Felteheted az autóhifis kérdésedet itt lent

     hozzászólás formájában is, igyekszünk gyorsan

     megválaszolni.

 

 

Tetszik ez az autóhifi tipp?

 

Ha sokaknak tetszik, még több ilyen autóhifi segédletet fogok írni, így előre is köszönöm a lájkot és a +1-et!

 

 

 



Kérdezz az autóhifiről... Autórádió bekötése és ISO csatlakozó bekötése


Fejegység tápellátása

Szia! Az ISO csatiban gyárilag a piros vezeték a piroshoz, sárga a sárgához volt kötve, de a kulcs önindítóba való bedugása után (elfordítás nélkül is!) a rádió automatikusan mindig rögtön bekapcsolt. Ezek után tegnap átdugtam a sárgát a pirosba, erre az akksi ma reggelre csutkára lemerült! Akkor most hogyan kössem úgy össze a kábeleket, h. a rádiót csak a kulcs egyszeri, ill. dupla elfordításával lehessen bekapcsolni, de az magától mégse kapcsoljon be!? A rádiót tegnap este kikapcsoltam, de az erősítőn mindezek ellenére egy kis zöld led (Power protector) és a kondi fesz.-kijelzője még világított, mikor lezártam a kocsit. Bekapcsolva maradt az erősítő, vagy a kondi szívta le az akksit?! Köszönöm az infót!

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Balázs - 2020-01-28 12:01:07
Válasz erre a hozzászólásra



Fejegység tápellátása

Szia! Az ISO csatiban gyárilag a piros vezeték a piroshoz, sárga a sárgához volt kötve, de a kulcs önindítóba való bedugása után (elfordítás nélkül is!) a rádió automatikusan mindig rögtön bekapcsolt. Ezek után tegnap átdugtam a sárgát a pirosba, erre az akksi ma reggelre csutkára lemerült! Akkor most hogyan kössem úgy össze a kábeleket, h. a rádiót csak a kulcs egyszeri, ill. dupla elfordításával lehessen bekapcsolni, de az magától mégse kapcsoljon be!? A rádiót tegnap este kikapcsoltam, de az erősítőn mindezek ellenére egy kis zöld led (Power protector) és a kondi fesz.-kijelzője még világított, mikor lezártam a kocsit. Bekapcsolva maradt az erősítő, vagy a kondi szívta le az akksit?! Köszönöm az infót!

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Balázs - 2020-01-28 12:02:30
Válasz erre a hozzászólásra



Fejegység tápellátása

Szia! Az ISO csatiban gyárilag a piros vezeték a piroshoz, sárga a sárgához volt kötve, de a kulcs önindítóba való bedugása után (elfordítás nélkül is!) a rádió automatikusan mindig rögtön bekapcsolt. Ezek után tegnap átdugtam a sárgát a pirosba, erre az akksi ma reggelre csutkára lemerült! Akkor most hogyan kössem úgy össze a kábeleket, h. a rádiót csak a kulcs egyszeri, ill. dupla elfordításával lehessen bekapcsolni, de az magától mégse kapcsoljon be!? A rádiót tegnap este kikapcsoltam, de az erősítőn mindezek ellenére egy kis zöld led (Power protector) és a kondi fesz.-kijelzője még világított, mikor lezártam a kocsit. Bekapcsolva maradt az erősítő, vagy a kondi szívta le az akksit?! Köszönöm az infót!

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Balázs - 2020-01-28 12:03:46
Válasz erre a hozzászólásra



Vw Passat b6

Joenick

Joenick


Borsfa
Hozzászólások: 0
Reg.: 2020.01.28.
1 követő
Autóhifi rendszereBlogjaKépeiVideóiVásárlásai
ÜzenőfalKövetői
Üdv.Vw Passat b6-ba lett beszerelve egy 9 collos kínai gps wifi CANBUS-ös multimedia a hozzá tartozó csatlakozóval a gyári helyére.A probléma az,hogy lemeríti az akksit 2-3 nap alatt.Meg lett próbálva a CANBUS doboz nélkül,úgy is lemerül.Ki lehet kapcsolni de készenléti állapotban van.Egy másik ehhez hasonló is ezt csinálja.Ki lett cserélve ez a multimedia.Ezeknek egyforma a bekötése.A gyári kötegben a piros és a sárga vezetéken is marad áram az autó kikapcsolása után is.Ki van véve a kulcs akkor is.Hogy lehet bekötni hogy ne merüljön le mindig?

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Lukács József - 2020-01-28 22:23:00
Válasz erre a hozzászólásra



Vw Passat b6

Joenick

Joenick


Borsfa
Hozzászólások: 0
Reg.: 2020.01.28.
1 követő
Autóhifi rendszereBlogjaKépeiVideóiVásárlásai
ÜzenőfalKövetői
Látom azért elég sokan ütköznek abba a hibába,hogy az Android multimedia bekötésé után lemerül az autó akksija.Mint írtam én is így vagyok vele.Ideiglenesen raktam bele egy áramtalanító kapcsolót,de várom a hozzáértő válaszokat tippeket hogyan is lehet ezt megoldani.Az a szerencséje a műszernek,hogy nem veszíti el a memóriát áramtalanítás után. Sajnálnám nélkülözni mert elég jó kínai vacak,jó a gps is stb...kösz üdv

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Lukács József - 2020-01-30 20:22:49
Válasz erre a hozzászólásra



Alfa romeo 147 twin spark

Sal vb 1000 es rádiót szeretnék bele rakni. De a táp egység nem 4 pontos hanem 5 , valahigy ki lehet helyetessíteni?

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Káré Dániel - 2020-02-13 15:03:07
Válasz erre a hozzászólásra



Működik minden csak hang nincs

Üdvözletem! Az autómba az előző tulaj átalakított pár dolgot, pl hátra vezető mélynomó volt a kocsiban, ami miatt szépen át lett kötve pár vezeték amiket részben sikerült vissza forrasztani az eredeti állapotára. A rádió mindent csinál szépen, világít, fogja a rádiót, stb, csak hát semmi hang nincs a kocsiban. Ez miért lehet? Van egy fekete vezeték, (amit én helyileg az 5. kékkel azonosítottam) ami megy hátra az iso port csatlakozóból, viszont nem találtam meg a párját a kábelkötegből.

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Erdős Tamás - 2020-02-13 15:14:13
Válasz erre a hozzászólásra



Működik a rádió csak nincs hang

Üdvözletem! Az előző tulajnak volt beszerelve hátra egy mélynyomó és át lett vezetékelve, de csak a hangszóró részről a 3-as és 5-ös ( már helyileg ahogy beazonosítottam ), valamint a tápcsatlakozó egységnél az ábrán kék 5-össel jelölt kábel (ez nálam fekete volt) el volt vezetve a fenti kettővel együtt hátra. Működik a rádió, minden funkció megy rajta, csak Nincs hang. Nagyon hálás lennék ha tudna segíteni!

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Erdős Tamás - 2020-02-13 15:21:14
Válasz erre a hozzászólásra



Nincs hang a kocsiban

Üdvözletem! Az előző tulajnak volt beszerelve hátra egy mélynyomó és át lett vezetékelve, de csak a hangszóró részről a 3-as és 5-ös ( már helyileg ahogy beazonosítottam ), valamint a tápcsatlakozó egységnél az ábrán kék 5-össel jelölt kábel (ez nálam fekete volt) el volt vezetve a fenti kettővel együtt hátra. Működik a rádió, minden funkció megy rajta, csak Nincs hang. Nagyon hálás lennék ha tudna segíteni!

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Erdős Tamás - 2020-02-13 15:22:03
Válasz erre a hozzászólásra



Megy a rádió csak nincs hang

Üdvözletem! Az előző tulajnak volt beszerelve hátra egy mélynyomó és át lett vezetékelve, de csak a hangszóró részről a 3-as és 5-ös ( már helyileg ahogy beazonosítottam ), valamint a tápcsatlakozó egységnél az ábrán kék 5-össel jelölt kábel (ez nálam fekete volt) el volt vezetve a fenti kettővel együtt hátra. Működik a rádió, minden funkció megy rajta, csak Nincs hang. Nagyon hálás lennék ha tudna segíteni!

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Erdős Tamás - 2020-02-13 15:23:23
Válasz erre a hozzászólásra



Megy a rádió csak nincs hang

Autohifi City
Admin
Autohifi City


Debrecen
Hozzászólások: 7426
Reg.: 2008.01.01.
6264 követő
AutóhifijeBlogjaKépeiVideóiVásárlásai
ÜzenőfalKövetői
Szia! Meg tudsz csörgetni holnap? 06704506440 Üdv.

(1 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Autohifi City - 2020-02-13 20:44:31
Válasz erre a hozzászólásra



Megy a rádió csak nincs hang

Igen persze!

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Erdős Tamás - 2020-02-13 21:07:14
Válasz erre a hozzászólásra



2din autósrádió

Jó napot olyan ügybe írok hogy vettem egy 2din-és autórádió be kötöttem mi sem jó de ha elindulok akkor azt írja ki nincs jel.mi lehet a gond?köszönöm

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Gazdag Ádám - 2020-02-18 20:40:37
Válasz erre a hozzászólásra



2din autósrádió

Hó napot olyan ügybe írok vettem egy 2din-es autórádió t bekötötték minden jó de amikor elindulok akkor azt írja ki hogy nincs jel.mi lehet a probléma?köszönöm

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Gazdag Ádám - 2020-02-18 20:42:46
Válasz erre a hozzászólásra



w203

udvözlöm, van egy w203 mercim, szeretnék vele egy 2dines rádiót, vettem hozza merci iso csatlakozó átalakítót viszont a canbus box nincs benne, ki tudom iktatni a canbus boxot? anélkül fog menni a rádió? es vagy azt higy ikrassam kines mit hiva kössk? válaszát köszönöm

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Czenczer Norbert - 2020-03-28 18:59:26
Válasz erre a hozzászólásra



Előző oldal6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18  

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Autórádió bekötése és ISO csatlakozó bekötése

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Autórádió bekötése és ISO csatlakozó bekötése, autórádió bekotése, ford iso csatlakozó, fiat punto 1 autórádio iso csatlakozo egyforma?, rd3 autórádió csatlakozó, iso csatlakozó bekötése autóhifi, skoda iso csatlakozó átalakító, sal wb 2000 autórádió bekötése, alfa 159 autorádió bekötés, autórádió bekötési rajz, autórádió bekötése rajz

 

 

Közösség


E-mail:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelsz?

Autóhifi szerelő
Segíthetek neked?
Zsolti vagyok az Autohifi-City szerelője, hívj most és minden kérdésedre választ adok...
+3670 450 644 0
5 perc alatt rengeteg okosságot tudsz kiszedni belőlem, amelyek segítségével garantáltan nem lesz, olyan autóhifid, amely nem Neked való és borzalmasan szól...
Tovább
Autóhifi tudásbázis
Tudd meg, mire kell odafigyelned, autórádió, mélyláda, erősítő, vagy bármilyen autóhifi kiválasztásánál...
Tovább
Házhoz visszük
Nyomd meg a kosár gombot, add meg adataidat, mi visszahívunk és megy is a csomag! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ajándékot kapsz
Kérdezés nélkül küldünk Neked ajándékot, ha most legalább két terméket vásárolsz! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ütős garancia
Nem vált be a termék? Nem baj! Küldd vissza 15 napon belül és mi simán visszavesszük! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Autóhifi kupon
50.000 és 100.000 Forint feletti vásárlás esetén kérdezés nélkül küldünk Neked egy 5%-os, vagy 10%-os kupont. Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Autóhifi beszerelés
Az autóhifid beépítését műhelyünkben, közel 20 éve a szakmában dolgozó szakemberekre bízhatod. Kattints és tudj meg többet...
Tovább

Autóhifi tippek


Miért melegszik túl az autóhifi erősítőm?

Autórádió bekötése és ISO csatlakozó bekötése

Miért ordít túl hangosan a magassugárzód?

Ajtópanel készítés házilag autóhifihez

Milyen RCA és hangszóró kábel kell autóhifihez?

Miért torzít az autóhifi rendszered hangja?

Hány Wattos autóhifi hangszórót vegyek?

Autóhifi erősítő beállítása

Autóhifi beszerelés és autóhifi bekötési rajz

A 10 leggyakoribb hiba autóhifi vásárláskor

Autórádió vásárlási tippek

Milyen mélynyomó? Reflex? Zárt? Bandpass?

Autóhifi mélynyomó választási tippek 2.

Autóhifi és a fülsértő hangzás legfőbb oka

Autóhifi beszerelés

Miért dübög zavaróan hátulról egy mélyláda?

Vajon mitől füstölt el a hangszóród?

Számít-e, hogy hány Wattos az autórádiód?

Bassreflex mélyláda választási tanácsok...

Autóhifi kondenzátor választási tanácsok...


Autohifi LIKE!


 

Hozzászólások


guppy9 07:43: Szia, az el felejtettem irni, hogy meg erősítő sincsen. Egy komplett mely,és hozza erősítő ...
Számít-e, hogy hány Wattos az autórádiód?
Autohifi City 06:59: Szia! Nem jó, de a 323-ba keret nélkül is beépíthető, ha nem csal az emlékezetem. A közép ...
MECATRON Ford Ranger - Mazda B pick-up rádió beépítő keret 1995- Autospecifikus rádiókeret 2DIN
Autohifi City 06:54: Szia! A Casca már nagyon régen nem elérhető kifutott ...
CASKA CA3683G MAZDA 3 (2010) gyári kinézetű multimédiás autórádió
Autohifi City 06:51: Szia! Milyen erősítőd ...
Számít-e, hogy hány Wattos az autórádiód?
21:07: Szia! Ez 2DIn beépítő keret jó az 1998-2003-ig gyártott Mazda 323f szériába? A leírás alapján ...
MECATRON Ford Ranger - Mazda B pick-up rádió beépítő keret 1995- Autospecifikus rádiókeret 2DIN
21:06: Szia! Ez a 2 DIN-es beépítő keret jó az 1998-2003-ig gyártott Mazda 323f szériába is? A leírás ...
MECATRON Ford Ranger - Mazda B pick-up rádió beépítő keret 1995- Autospecifikus rádiókeret 2DIN

Új autóhifi blog



Üzenőfal


Autóhifi ElejéreAutóhifi VisszaAutóhifi KövetkezőAutóhifi Végére

Szia Zsolti! A múltkoriban beszéltél apukámmal, viszont kérésére (mivel én többet olvastam utána a dolgoknak) én írom neked az üzenetet. Először is leírnám, hogy miből is tevődik össze az a bizonyos autóhifi:
Fejegység: Pioneer MVH-190UBG
Első szett: Pioneer TS-A173CI
Erősítő: Mac Energy 6000
Mélynyomó: Hertz DBX 30.3
Az erősítő hajtja meg az első szettet is, illetve a mélynyomót is. Mivel a fejegységnek csak egy pár RCA kimenete van (Egy bal és egy jobb), így egy Y elsztóval oldottuk meg az erősítést. És az autó egy Alfa Romeo 155, ami egy 4 ajtós sedan. (Tehát a csomagtartó "el van szigetelve" az utastértől. Általában rock zenét hallgat(unk), ezért is vettünk zárt ládát, mivel mindenhol azt írták, hogy az sokkal pontosabb mélyeket ad. Szóval a probléma maga annyi, hogy nincs elég basszus. Azaz van, de csak hogyha az erősítőn található "Bass Boost"-ot feljebb tekerjük. Azt olvastam, hogy a Bass Boost annyit tesz, hogy a ~45Hz-es tartományt felhangosítja, viszont ez úgynevezett "clipping"-et okozhat, ami nem tesz jót se a mélynyomónak, se az erősítőnek. (Javíts ki kérlek ha tévedek, koránt sem vagyok otthon a témában. ) Nyilván nem szeretnénk kárt tenni semmibe sem, ezért kérdezünk téged. Mit tudnánk tenni? Esetleg az erősítőn a basszus "Level"-t fel lehet tekerni maximumra, azzal nem okozunk bajt? Vagy mi az a beállítás, amivel "több basszust" tudnánk elérni, a lehető legkevesebb károkozással? Illetve még egy kisebb kérdés: Hogyha az erősítőre van kötve az első szett is illetve a láda is (hídba van kötve a láda), akkor nekünk 3 vagy 4 csatornát kell kiválasztani az erősítőn? Előre is nagyon szépen köszönjük mind a ketten!
Szia! A Pionner MVH-S320BT fejegységem van. Ha a kihangosítót használom nagyon zúg , gerjed . Hogyan lehet ezen állítani háttér zajt hangminőséget? Sajna nincs hozzá részletes magyar nyelvű használati utasítás. Köszi előre is.
Szervusz! Astra F 96' hoz kellene rádió bekötéshez adapter kábel. (Gyári csatihoz való csatlakozáshoz) köthető, vagy isos. (Antenna toldóval!) Tudtok beszerezni, ha igen milyen áron, mikorra? Bemennék érte ha van. A választ előre is köszi.
Autohifi City 21:21: Szia!
Nagyon szívesen. Sok örömöt az új készülékhez.
Üdv.
Szia Zsolti!
Meg szeretném köszönni a fejegység beszerelését,minden szuper módon müködik!Igényes,prima munka.
Köszönöm!!!
Szia
Ford KA 2006-os autóban a gyári hangszórók cseréje (az ajtóban) hozhat-e minőségi javulást?

Szeretnék 1 dines fejegységet bele, ami kihajtható képernyős. A képernyőn nem néznék filmet, csak a tolatókamerát és az android telefonom tükrözném, azaz csupán zenehallgatás a cél. Mit ajánlasz?
Költségkeret 40 eFt.
Köszi
Szia Zsolti! van egy régi aiwa hifi-m nsx sz50! tud 2x 100 w rms-t! egy sal 30 cm boxer mélynyomó ami 4 ohm os van rajta! Sehol nem találok ilyet. Ha tudsz valami hasonlót ajánlani ami árban is legfeljebb 10-12 eft meg köszönném!
Szia.Van egy Phonocar vm040 autó rádióm,és szerintem a hangerő potméter megadta magát.Hol tudnék belevaló potit vásárolni,rendelni.Köszönöm szépen a segítséget!! Ha lehet a kexpisti@gmail.comra kérhetném a választ? Köszi.Üdv:_ Pisti.
Autohifi City 19:55: Szia!
Én mindenképpen az Audison szettet javasolnám, vagy még ezt a típust:
[katt]
Üdv.
Honda Jazz 2005, Alpine MRV-F300 erősítő, Kenwood BT356 fejegység.
Gladen 600c1 erősítő a HiVi mélykádához/zárt.
Autóhifi ElejéreAutóhifi VisszaAutóhifi KövetkezőAutóhifi Végére


Fórum kategóriák


Autóhifi

A fórumon...



Új autóhifik


Új autóhifi videók



Új autóhifi képek



Új tagok


szabolcs904
szabolcs904
Szil

Daca
Daca
Vácrátót

Kar80
Kar80
Soponya

pittyes
pittyes
Pilisvörösvár

raptor
raptor
Edelény