AUTÓRÁDIÓ AUTÓHANGSZÓRÓ MÉLYNYOMÓ AUTÓS ERŐSÍTŐ KONDENZÁTOR SZERELÉSI ANYAG
AUTÓHIFI OUTLET

AUTÓHIFI



Autóhifi kereső


Keresett autóhifi termék neve:

Autóhifi Keresés
Részletes autóhifi keresés

A 10 utolsó autóhifi keresés:

renault espace rádió kezelési utasítás, bmw e60 zene, autórádió kormány távirányító, volvo s80 rádió, opel astra g kompatibilis rádió, autóhifi kecskemét, wifi, kínai autórádió csatlakozó, pioneer mvh-180ui magyar használati utasítás, philips

Autóhifi gyártók


Autóhifi gyártók
 
Rockford Fosgate autóhifi

Autóhifi címkék



Autóhifi partner


Viszonteladó és autóhifi beszerelés végző partnereket keresünk a következő városokba:
 
Budapest Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti 

 

 

 

Autóhifi - Renault Twingo - Autóhifi beépítés referenciák



Renault Twingo - Autóhifi beépítés referenciák

Az autó ismerős lehet azoknak, akiket kissé jobban foglalkoztat az autóhifi világa, mint az átlagos felhasználót. Először Magnat-os korszakát élte a kicsike, a beszerelés és a hangzás minőségét a 2001-es hangminőségversenyen, profi 600+ kategóriában elért első helyezés minősíti legszemléletesebben.

Az idők azonban változnak, a fejlődés nem állhat meg, ezért a rendszerben radikális változások történtek, főleg a beépítésre került márkák tekintetében. Kezdjük az utastér bemutatásával, azon belül a front-end, ami a jelforrás, tehát azon, ami ebből kijön, már javítani nem lehet, ezért nagyon fontos a minősége. A fejegység szerepére a debreceni ACR csapat a JVC SH-9101-es EISA díjas berendezését választotta, elsősorban részlet gazdag, nagy 

felbontású, levegős hangja, 4V-os kimenete miatt. Ezen kívül

olvassa az MP3 és WMA fájlokat is, de ez már csak hab

a tortán. Ezt követően a jel egy SOUNDSTREAM aktív hangváltóba érkezik ami feldarabolja a szélessávú jeleket magas, közép, mélyközép és mély hangsávokra. Erre azért van szükség mert a torzításmentes és kristálytiszta hang érdekében

minden hangtartományt külön erősítő hajt. Az első szett egy két utas, 13 centiméter átmérőjű EMPHASER szett, ami mivel aktív rendszerről lévén szó a saját hangváltója nélkül lett beépítve. A magassugárzók az A-oszlop tövében helyezkednek el és egy furcsa formájú tartót alkottak számára, ami lehetővé tette a legideálisabb elhelyezést.

Mivel az autóban nincsen térhang processzor a hangszórók megfelelő szögbe állításával kellett megoldani az élethű térképzést (mint később kiderült, elég sikeresen). Az EMPHASER középsugárzók szintén fent, a műszerfal két sarkában, szögbe döntve, saját kis kamrába zárva működnek. A hangszóró többek között könnyű, karbon membránnal, butil gumi peremmel és hatalmas mágnessel rendelkezik, amit igazán nem lehetett könnyű bevarázsolni a jelenlegi helyére. Az elhelyezésnek sok előnye van, azonban a megvalósítás általában komoly akadályokba ütközik. Jelen esetben is teljesen egyedi műszerfalat igényelt, amit az ülések kárpitozásával megegyező plüssel borítottak.

Az ilyen megoldásokkal az a baj, hogy nehéz meghagyni olyan jelentéktelen apróságokat, mint pl. a levegő keringtető rendszer nyílásai. Az ötletesség azonban meglepő dolgokra képes: a Twingo, a debreceni üzlet logóját használta fel erre a célra. A műszerfal közepén, hangszóróselyemmel borítva biztosítja a szabad légáramlást.

A tervezéskor több dolgot figyelembe vettek: a rendszernek meg kellett felelnie holmi vájtfülű igényeinek, és arra is alkalmas kellett, hogy legyen, hogy némi fülkárosítást demonstráljon. Ezen okból a teljesen kiszigetelt ajtóban (bitumenlap és kúpos szivacs!), egyedi MDF-ből készített ajtópanelben, 20cm-es NEO sorozatú EMPHASER mélynyomó gondoskodik arról, hogy az első szett önállóan is megállja a helyét, méghozzá hiányérzet nélkül. A mélyhangok pedig biztosan nem fognak késni a középhez képest!

A magassugárzókat és a közepeket egy négycsatornás EMPHASER EA470-es szólaltatja meg. A 20cm-eseket egy ugyanilyen elektronika két csatornája hajtja. A három utas szett minden sugárzója külön végfokot kapott.

A csomagtartó sem maradhatott ki az átépítésből, kinézete sokak számára megtévesztő, a mélysugárzók például nem a megszokott módon, hanem egymással szemben fordított fázisban lettek beszerelve, így sokan azt gondolják, hogy az alsó sor csak tükökép. A zárt láda, amibe kerültek, nagyrészt 1cm-es hajlított plexiből készült, így tökéletesen látható a belseje (inkább a szem, mint a fényképezőgép számára- a szerk.), a három erősítő, no meg a díszítésre szánt tükrök. A harmonikus integritást némi üvegszállal oldották meg, ami az autó színére lett fényezve.

A végfokok közül az egyiknek mindkét csatorna párja hidalva van, megnövekedett teljesítménnyel hajt a háromból két szubot, a másik elektronika két csatornával az ajtóban levőket (20cm), másik kettő hídban a maradékot táplálja. Az elektronikák alatt két darab Exide akkumulátor biztosítja a rendszer megfelelő tápellátását.

Meghallgatásakor nagyképűen a „vájtfülű” kategóriába soroltam magam, ezért csak az első szettet használtuk, előtte azonban meggyőződhettem az erejéről is. Az történt, hogy a fotózás helyszínén pár nyálcsorgató úriember kívánta lobogtattatni a füleit, s ennek az autó építője boldogan eleget tett. Miután kitombolhatták magukat a szubok, sor kerülhetett némi csendesebb mókázásra. Az első benyomásom az volt, hogy az alkotónak határozott elképzelése volt arról, mit is vár a rendszerétől. A hangra nagyjából ráillik az, ami a fejegység kiválasztásakor olyan fontos volt, tehát a levegősség és a részletgazdagság. Nagyon gyors a rendszer, de egyáltalán nem fárasztó, kellőképp dinamikus. A tér megnyílik mélységében is, a terem- akusztikát kiemelkedően reprodukálja. Mindenesetre már így is nagyon kellemes és ahogy a múltbeli eredmények mutatják, a végén nem lesz kompromisszum. 


(1 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: renault twingo hifi, renault twingo hangszoró, autóhifi beszerelés budapest olcsó, autóhifi beépítés budapest, autoradio twingo miskolc, autóhifi beszerelés árak, renault twingo akkumulátor ki és beszerelése, autó hifi építés beszerelés budapest, autóhifi twingo, twingo ajto hangfal

Autóhifi kérdéseidre az

autóhifi szaki válaszol...


Ha nem kaptál választ a kérdéseidre, akkor három dolgot lenne érdemes csinálnod.

 

1. A legjobb, ha ilyenkor felhívod Zsoltit, gyorsan kikéred

     a véleményét és tanácsait az autóhifiddel kapcsoltban

     a 70 - 450 644 0 telefonszámon .

 

2. Rengeteg autóhifi okosság és autóhifi tipp van a

     tudástárunkban, amelyet ide kattintva át is

     böngészhetsz.

 

3. Felteheted az autóhifis kérdésedet itt lent

     hozzászólás formájában is, igyekszünk gyorsan

     megválaszolni.

 

 

Tetszik ez az autóhifi tipp?

 

Ha sokaknak tetszik, még több ilyen autóhifi segédletet fogok írni, így előre is köszönöm a lájkot és a +1-et!

 

 

 



Kérdezz az autóhifiről... Renault Twingo - Autóhifi beépítés referenciák


Helló
 
Az lenne a kérdésem hogy ha régi kazettás magnó van beépítve ami nem működik, és ha veszek új cd-s rádiót működni fog az autóban?

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Kovács Fanny - 2014-08-09 23:55:10
Válasz erre a hozzászólásra



Autó rádió

Autohifi City
Admin
Autohifi City


Debrecen
Hozzászólások: 7549
Reg.: 2008.01.01.
6311 követő
AutóhifijeBlogjaKépeiVideóiVásárlásai
ÜzenőfalKövetői
 Szia!
Gyakorlatilag működnie kell, ha a bekötéssel minden rendben van.
Üdv.

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
Autohifi City - 2014-08-10 09:05:56
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Renault Twingo - Autóhifi beépítés referenciák

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Renault Twingo - Autóhifi beépítés referenciák, twingo ajto hangfal, autóhifi twingo, autó hifi építés beszerelés budapest, renault twingo akkumulátor ki és beszerelése, autóhifi beszerelés árak, autoradio twingo miskolc, autóhifi beépítés budapest, autóhifi beszerelés budapest olcsó, renault twingo hangszoró, renault twingo hifi

 

 

Közösség


E-mail:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelsz?

Autóhifi szerelő
Segíthetek neked?
Zsolti vagyok az Autohifi-City szerelője, hívj most és minden kérdésedre választ adok...
+3670 450 644 0
5 perc alatt rengeteg okosságot tudsz kiszedni belőlem, amelyek segítségével garantáltan nem lesz, olyan autóhifid, amely nem Neked való és borzalmasan szól...
Tovább
Autóhifi tudásbázis
Tudd meg, mire kell odafigyelned, autórádió, mélyláda, erősítő, vagy bármilyen autóhifi kiválasztásánál...
Tovább
Házhoz visszük
Nyomd meg a kosár gombot, add meg adataidat, mi visszahívunk és megy is a csomag! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ajándékot kapsz
Kérdezés nélkül küldünk Neked ajándékot, ha most legalább két terméket vásárolsz! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ütős garancia
Nem vált be a termék? Nem baj! Küldd vissza 15 napon belül és mi simán visszavesszük! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Autóhifi kupon
50.000 és 100.000 Forint feletti vásárlás esetén kérdezés nélkül küldünk Neked egy 5%-os, vagy 10%-os kupont. Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Autóhifi beszerelés
Az autóhifid beépítését műhelyünkben, közel 20 éve a szakmában dolgozó szakemberekre bízhatod. Kattints és tudj meg többet...
Tovább

Autóhifi tippek


Miért melegszik túl az autóhifi erősítőm?

Autórádió bekötése és ISO csatlakozó bekötése

Miért ordít túl hangosan a magassugárzód?

Ajtópanel készítés házilag autóhifihez

Milyen RCA és hangszóró kábel kell autóhifihez?

Miért torzít az autóhifi rendszered hangja?

Hány Wattos autóhifi hangszórót vegyek?

Autóhifi erősítő beállítása

Autóhifi beszerelés és autóhifi bekötési rajz

A 10 leggyakoribb hiba autóhifi vásárláskor

Autórádió vásárlási tippek

Milyen mélynyomó? Reflex? Zárt? Bandpass?

Autóhifi mélynyomó választási tippek 2.

Autóhifi és a fülsértő hangzás legfőbb oka

Autóhifi beszerelés

Miért dübög zavaróan hátulról egy mélyláda?

Vajon mitől füstölt el a hangszóród?

Számít-e, hogy hány Wattos az autórádiód?

Bassreflex mélyláda választási tanácsok...

Autóhifi kondenzátor választási tanácsok...


Autohifi LIKE!


 

Hozzászólások


Autohifi City 05:58: Szia! Ezen a néven? Mert mindent végignéztem, de ezen a néven nem találtam semmit. Sőt az elmúlt ...
MECATRON Hyundai Tucson 2005- rádió beépítő keret 572337/C Autospecifikus rádiókeret 1DIN
00:56: T. Cím! Kb. másfél hete megrendeltem itt egy 1 dines beszerelő keretet Hyundai Tucson 2006-os ...
MECATRON Hyundai Tucson 2005- rádió beépítő keret 572337/C Autospecifikus rádiókeret 1DIN
18:58: Szia 2007 Citroën Xsara ...
EGYéB Kormánytávkapcsoló interface kábel SONY rádiókhoz CT-S Connects2 kormánytávvezérlő interface
Autohifi City 18:55: szia! Pontosan milyen évjáratu az ...
EGYéB Kormánytávkapcsoló interface kábel SONY rádiókhoz CT-S Connects2 kormánytávvezérlő interface
13:28: Szia Szeretném megkérdezni, hogy a Sony DSX-A210UI rádióhoz milyen kábel kell, hogy a Citroën ...
EGYéB Kormánytávkapcsoló interface kábel SONY rádiókhoz CT-S Connects2 kormánytávvezérlő interface
08:31: Sziasztok! Mazda 3 gyári rádió helyére keresnék fejegységet, kihangosító, telefonos lejátszás, usb ...
BSX BSX-7035 autómultimédia egység MAZDA 3 (1.6L) gyári kinézetű multimédiás autórádió

Új autóhifi blog



Üzenőfal


Autóhifi ElejéreAutóhifi VisszaAutóhifi KövetkezőAutóhifi Végére

Üdv!

A 2004-es opel astra g-be szeretném kicserélni a hátsó ajtó alsó hangszórót. JVC CS-J520X hangszórót néztem bele. Szerinted ez jó lehet? Vagy van valami ajánlásod?
Köszönöm előre is a választ!
JVC kérdés

Hello. Szeretném megkérdezni,hogy régebbi JVC modelleket tudtok e még valahonnan szerezni,akár használt is megfelelne ha nem hibás és nincs agyonkarcolva.Ami érdekelne a KD-AVX sorozatból a 33,40,55,77 ezek közül bármelyik.Tudom régi darabok,de egy kérdést megért.A választ előre is köszönöm. Üdv: Richard
Autohifi City 20:47: Szia!
A készülékhez adtak fémkeretet, és díszkeretet?
Üdv.
Szia Zsolt: van egy 2Din-es [katt] ...össze lehet hozni az általatok ajánlott 2Din-es kerettel?aminek a cikszáma 571998-ATT majd elfelejtettem az autó amibe szeretném 2004-es Suzuki Ignis,és azon kívül kell-e még valami hozzá? Válaszod Köszönöm előre is,Köszönettel:Böszörményi Gyula.

Üdv!

Adott autóm egy 2004-es kiadású Alfa Romeo 156.

A gyári rádiómat szeretném lecserélni erre JVC KD-R992BT Autórádió USB bemenettel és Bluetooth csatlakozással autórádió.
Érdeklődnék hogy milyen beépítőkeretre, csatlakozókra illetve adapterre lenne szükségem hogy a multikormányomról is tudjam vezérelni?

Előre is köszönöm válaszod.
Szias! Van egy Peugeot 207 SW-m . 2008-as évjárat. Szeretném a gyári fejegységet kiegészíteni egy másik 1 dines fejegységgel,és kicserélni a hangszórókat is jobbakra.Van valami amit tudnátok ajánlani? Nem tudom mekkora hangszórók vannak benne. Mind a négy ajtóban van, plusz a műszerfal van 2db.Fejegységre 20-25e Ftvan,ládára erősítőre hangszórókra kb 100e Ft. Segítségeteket előre is köszönöm! Tisztelt Tóth Sándor!
Szia Zsolti! A múltkoriban beszéltél apukámmal, viszont kérésére (mivel én többet olvastam utána a dolgoknak) én írom neked az üzenetet. Először is leírnám, hogy miből is tevődik össze az a bizonyos autóhifi:
Fejegység: Pioneer MVH-190UBG
Első szett: Pioneer TS-A173CI
Erősítő: Mac Energy 6000
Mélynyomó: Hertz DBX 30.3
Az erősítő hajtja meg az első szettet is, illetve a mélynyomót is. Mivel a fejegységnek csak egy pár RCA kimenete van (Egy bal és egy jobb), így egy Y elsztóval oldottuk meg az erősítést. És az autó egy Alfa Romeo 155, ami egy 4 ajtós sedan. (Tehát a csomagtartó "el van szigetelve" az utastértől. Általában rock zenét hallgat(unk), ezért is vettünk zárt ládát, mivel mindenhol azt írták, hogy az sokkal pontosabb mélyeket ad. Szóval a probléma maga annyi, hogy nincs elég basszus. Azaz van, de csak hogyha az erősítőn található "Bass Boost"-ot feljebb tekerjük. Azt olvastam, hogy a Bass Boost annyit tesz, hogy a ~45Hz-es tartományt felhangosítja, viszont ez úgynevezett "clipping"-et okozhat, ami nem tesz jót se a mélynyomónak, se az erősítőnek. (Javíts ki kérlek ha tévedek, koránt sem vagyok otthon a témában. ) Nyilván nem szeretnénk kárt tenni semmibe sem, ezért kérdezünk téged. Mit tudnánk tenni? Esetleg az erősítőn a basszus "Level"-t fel lehet tekerni maximumra, azzal nem okozunk bajt? Vagy mi az a beállítás, amivel "több basszust" tudnánk elérni, a lehető legkevesebb károkozással? Illetve még egy kisebb kérdés: Hogyha az erősítőre van kötve az első szett is illetve a láda is (hídba van kötve a láda), akkor nekünk 3 vagy 4 csatornát kell kiválasztani az erősítőn? Előre is nagyon szépen köszönjük mind a ketten!
Szia! A Pionner MVH-S320BT fejegységem van. Ha a kihangosítót használom nagyon zúg , gerjed . Hogyan lehet ezen állítani háttér zajt hangminőséget? Sajna nincs hozzá részletes magyar nyelvű használati utasítás. Köszi előre is.
Szervusz! Astra F 96' hoz kellene rádió bekötéshez adapter kábel. (Gyári csatihoz való csatlakozáshoz) köthető, vagy isos. (Antenna toldóval!) Tudtok beszerezni, ha igen milyen áron, mikorra? Bemennék érte ha van. A választ előre is köszi.
Autohifi City 21:21: Szia!
Nagyon szívesen. Sok örömöt az új készülékhez.
Üdv.
Autóhifi ElejéreAutóhifi VisszaAutóhifi KövetkezőAutóhifi Végére


Fórum kategóriák


Autóhifi

A fórumon...



Új autóhifik


Új autóhifi videók



Új autóhifi képek



Új tagok


KEX
KEX
Bélavár

nagya.tuz@gmail.com
nagya.tuz@gmail.com
Balatonfűzfő

Martin2285
Martin2285
Jászberény

Miki74
Miki74
Karcag

Algida
Algida
Győr