AUTÓRÁDIÓ AUTÓHANGSZÓRÓ MÉLYNYOMÓ AUTÓS ERŐSÍTŐ KONDENZÁTOR SZERELÉSI ANYAG
AUTÓHIFI OUTLET

AUTÓHIFI



Autóhifi kereső


Keresett autóhifi termék neve:

Autóhifi Keresés
Részletes autóhifi keresés

A 10 utolsó autóhifi keresés:

MNC, jsd-520 magyar nyelvű használati utasítás, skoda fabia hátsó hangszóró, kenwood iso csatlakozó, fiat punto 2 radio bekötési rajz, toyota, h-4034 debrecen szentgyörgyi u 8, lenco, tolatóradar beszerelés tatabánya, kondenzátor mélyládához

Autóhifi gyártók


Autóhifi gyártók
 
Rockford Fosgate autóhifi

Autóhifi címkék



Autóhifi partner


Viszonteladó és autóhifi beszerelés végző partnereket keresünk a következő városokba:
 
Budapest Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti 

 

 

 

Autóhifi - Carbon Calibra - Autóhifi beépítés referenciák



Carbon Calibra - Autóhifi beépítés referenciák

Talán, hazánk legszebb és legkomolyabban megépített Calibrája. Az autóban lévő hifi beépítés még európai viszonylatban is megállja a helyét, hiszen meghívást kapott az Európában évenkét egyszer megrendezésre kerülő Sinsheim-i autóhifi kiállításra, valamint bemutatásra került a német OPEL FLASH magazinban is.

Ez a Calibra először a győri Tuning & Stereo show-n volt látható, nem kis csodálkozást keltve még a szakmabeliek között is. A T&S-ból már jól ismert Fofi's Garage egyik embere például a legapróbb részletekig végigfotózta a beépítést.

Miért?

Néhány éve még az is kuriózumnak számított, ha egy pazar installációt autó színére fújt elemek díszítettek. Ma már - legalábbis tőlünk nyugatra - szinte minden kiállítási autóban sorakoznak, a gyakran már művészi szinten megformázott, néhol airbrush-sal is megspékelt színes panelek. Senki nem csinált még viszont karbonszövetből ilyen szintű és minőségű teljes beépítést!

Sokaknak ismerős lehet ez az anyag a Forma 1-ből, vagy a rallyból. Rendkívül kicsi súlyának és nagy szilárdságának köszönhetően ideális alapja a versenyautók karosszériájának, nem beszélve arról, hogy lelakkozva igen különleges látványt kölcsönözhet akár egy autóhifi installációnak is.

De hogyan is került az autó ilyen állapotba?

Ez a Calibra jó alapnak kínálkozott már "szűz" korában is egy ilyen jellegű átalakításhoz, a 2 literes turbo motor, az összkerékhajtás, a hatfokozatú sebességváltó, valamint a német MANTZEL cég PHASE 1 (260Le) motortuning csomagja szinte kényszerítette az embert a folytatásra.

Ezt követően, ha valaki igényes autót szeretne magának és nem egy giccsparádét kék ledekkel, alaposan elő kell vennie a fantáziáját, a jó ízlését és nem utolsó sorban a pénztárcáját. Ennek köszönhetően került az autóra elöre 8.5Jszéles (215/40 gumikkal) hátra 10J széles(245/35 gumikkal) 17" BROCK B1 felnigarnitúra - a hozzátartozó sárvédő szélesítéssel - az eredeti és nem utángyártott RIEGER háromrészes hátsó szárny, RIEGER első és MS DESIGN hátsó toldat, MATTIG morcosító és MATTIG M3 tükrök. A sárvédők kiszélesítése miatt teljesen új fényezést és 5! rétegű lakkozást kapott az autó.

A futómű elöl 6 hátul 4cm-rel viszi közelebb a földhöz a Coupe-t. Az útontartásról a legerősebb sárga színű Koni gátlók gondoskodnak. A motor K&N direktszűrőn át lélegzik, a kuplung kevlárbetétes, a fékek pedig FERRODO Racing fékbetéteket kaptak és FK lyuggatott tárcsát a jobb hűtés érdekében.

A kipufogórendszer a turbótól teljes egészében rozsdamentes. A világítás nem maradhatott érintetlenül (a gyári ugyanis semmit nem világít),ennek érdekében az Audi TT xenon lámpái kerültek beépítésre. A motortérben is történtek változások, ahol szintén találunk karbon elemeket valamint egy WEECHERS toronymerevítőt. A belső tér is átalakult, szinte minden flockolva lett és ami megmaradt az sem úszta meg a karbon borítást.

A régi üléseket két piros Alcantara bőr RECARO sportülés váltotta fel.

Rengeteg apró kiegészítő épült be az összképbe: valódi karbon FOLIA TEC kézifékkar és MOMO karbon váltógomb, ISOTTA váltószett, SPARCO Carlos Sainz Edition pedálok, MOMO F1 kormány, SABELT 4pontos biztonsági övek, amelyek a két C oszlopot össze-kötő krómozott csőben kapaszkodnak.

A kesztyűtartó fölött elhelyezkedő panelben kis mérőműszerek sorakoznak, amelyek tájékoztatnak a turbó és olajnyomásról, az olajhőfokról és a töltöttségről. A középkonzolon is történt némi módosítás, itt található a Honda S2000-ből már ismerős ENGINE START gomb (ezzel indul az autó), a mélysugárzók erősítőjének szabályzógombja és egy reteszes kapcsoló, amellyel 1-es sebességi fokozatban kiiktatható a turbó tiltás.

A másik igen szembetűnő dolog, az autó egész hátulját elfoglaló hifi istalláció. A hátsó résznek, az ajtópaneleknek és az A-oszlopnak az elkészítése hozzávetőlegesen fél évbe telt. Az egész egy egyszerű és könnyű vázon fekszik, amelyre először ki kellett alakítani a kész formát üvegszálas műgyantából. Miután ez a formailag tökéletes – de annál inkább nehéz - minta készen állt, az egész kapott egy karbon réteg bevonatot, amely alól a már feleslegessé vált üvegszálas mintadarabot ki lehetett dobni. Mindezek eredményeként, a teljes beépítés így csak elhanyagolható súlytöbbletet okozott. A karosszéria belül mindenhol bitumenlapokkal és kúpmintás szivaccsal lett zajcsillapítva. Az ajtópanelek belseje is üreges, csavarozással vannak az ajtókhoz fogatva és ezekbe lettek beépítve az első szettek hangváltói is.

De nézzük először is mi a hangok forrása? Minden szempontot figyelembe véve a JVC egyik legújabb modellje a KDLHX502 típusú, érintőképernyővel vezérelhető felsőkategóriás fejegysége, passzol egy ilyen „zenéhez”. Innen az erősítőkhöz kígyóznak az RCA kábelek, amelyek kiválasztásához egy jó félnapos tesztelés volt szükséges. A megfelelő tápellátásra két EXIDE spirálcellás akkumulátor és egy ZEALUM kondenzátor ügyel és a köztük lévő kapcsolatról 50qmm átmérőjű ACR kábelek gondoskodnak.

Mivel „élvezeti cikk”-nek készült a Calibra ezért a beépítendő készülékek kiválasztásánál egy olyan összeállítást kellett találni, amely csak az autózás örömét szolgálja, egy olyan összeállítást, amellyel nagy hangerőn is gyönyörűen, torzításmentesen és mindenféle fülsértegetés nélkül szól a zene. Ha valaki csak a jó hangminőségre vagy csak a hangnyomásra koncentrál, akkor bizony akadályokba ütközhet. Vannak erősítők, amelyeknek jó a hangjuk de sajna teljesítményben nem bővelkednek vagy fordítva, van „kakaó” de a hangminőséget inkább hagyjuk.

Az EMPHASER cég viszont valamilyen különös megfontolásból, gyárt olyan óriáserősítőket, amelyek az előbbi mindkét erényt magukban bírják tartani és így kellemetlen kompromisszumok helyett, csak a készülékek méretével és súlyával kell megbarátkozni. Ezek az erősítők hangnyomás versenyeken már alaposan kitettek magukért, hangjukat és felépítésüket tekintve viszont a high-end kategóriába sorolandóak. Ezen felbuzdulva már mindjárt a project elején két ilyen 2 csatornás erősítő lett a rendszer lelke. Ezek a két első ülés háta mögött fekszenek egy-egy plexilapon, amelyekből – csak kiállítások alkalmával – sejtelmes kék fény árad. Az egyik hídba kötve látja el energiával a 2db 30cm átmérőjű EMPHASER EX12 T3 mélysugárzót, amelyekről a szaklapok tesztelői is csak jót tudnak nyilatkozni. Zárt MDF ládában helyezkednek el mágnessel a hátsó szélvédő felé fordítva, hangerejük a középkonzolon elhelyezett távvezérlővel is állítható. A másik 2csatornás az első ajtókban lévő 3db RODEK RC164RP típusú neodymium mágneses első szettet hajtja.

 

A 3pár magassugárzó A-oszlop tövében egymás fölött lett elhelyezve. Azért esett a választás erre a hangszóró szettre, mert az autó tulajdonosa szereti még a legapróbb részleteket is kihallani a zenéből. Leginkább a ribbon magassugárzóval szerelt szettek tesznek eleget ezeknek a kívánalmaknak, így ez lett a kakukktojás a teljes EMPHASER rendszerben. Három pár is sorakozik belőlük ezért gond nélkül okozhatnak koncerthez hasonló élményt azon szerencséseknek akik meghallgatják, hogyan is szól egy olyan rendszer ahol a hangminőség súlyos hangerővel is párosul.



(2 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: Autóhifi beépítés referenciák, autóhifi beszerelés árak, calibra tanácsok, opel calibra hangszóró méret, "nem világít" hifi gombok avensis, opel vectra c utángyártott átalakító 2din panel, autó hifi építés képek, hyundai getz autóhangszóró beépítés , golf-7 autóhifi installáció, autohifi beépítés high end

Autóhifi kérdéseidre az

autóhifi szaki válaszol...


Ha nem kaptál választ a kérdéseidre, akkor három dolgot lenne érdemes csinálnod.

 

1. A legjobb, ha ilyenkor felhívod Zsoltit, gyorsan kikéred

     a véleményét és tanácsait az autóhifiddel kapcsoltban

     a 70 - 450 644 0 telefonszámon .

 

2. Rengeteg autóhifi okosság és autóhifi tipp van a

     tudástárunkban, amelyet ide kattintva át is

     böngészhetsz.

 

3. Felteheted az autóhifis kérdésedet itt lent

     hozzászólás formájában is, igyekszünk gyorsan

     megválaszolni.

 

 

Tetszik ez az autóhifi tipp?

 

Ha sokaknak tetszik, még több ilyen autóhifi segédletet fogok írni, így előre is köszönöm a lájkot és a +1-et!

 

 

 



Kérdezz az autóhifiről... Carbon Calibra - Autóhifi beépítés referenciák


any6ad

nem osztok meg semmit mer nem lattam semmit
 

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
mama - 2013-09-20 21:14:12
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Carbon Calibra - Autóhifi beépítés referenciák

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Carbon Calibra - Autóhifi beépítés referenciák, autohifi beépítés high end, golf-7 autóhifi installáció, hyundai getz autóhangszóró beépítés , autó hifi építés képek, opel vectra c utángyártott átalakító 2din panel, "nem világít" hifi gombok avensis, opel calibra hangszóró méret, calibra tanácsok, autóhifi beszerelés árak, Autóhifi beépítés referenciák

 

 

Közösség


E-mail:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelsz?

Autóhifi szerelő
Segíthetek neked?
Zsolti vagyok az Autohifi-City szerelője, hívj most és minden kérdésedre választ adok...
+3670 450 644 0
5 perc alatt rengeteg okosságot tudsz kiszedni belőlem, amelyek segítségével garantáltan nem lesz, olyan autóhifid, amely nem Neked való és borzalmasan szól...
Tovább
Autóhifi tudásbázis
Tudd meg, mire kell odafigyelned, autórádió, mélyláda, erősítő, vagy bármilyen autóhifi kiválasztásánál...
Tovább
Házhoz visszük
Nyomd meg a kosár gombot, add meg adataidat, mi visszahívunk és megy is a csomag! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ajándékot kapsz
Kérdezés nélkül küldünk Neked ajándékot, ha most legalább két terméket vásárolsz! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ütős garancia
Nem vált be a termék? Nem baj! Küldd vissza 15 napon belül és mi simán visszavesszük! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Autóhifi kupon
50.000 és 100.000 Forint feletti vásárlás esetén kérdezés nélkül küldünk Neked egy 5%-os, vagy 10%-os kupont. Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Autóhifi beszerelés
Az autóhifid beépítését műhelyünkben, közel 20 éve a szakmában dolgozó szakemberekre bízhatod. Kattints és tudj meg többet...
Tovább

Autóhifi tippek


Miért melegszik túl az autóhifi erősítőm?

Autórádió bekötése és ISO csatlakozó bekötése

Miért ordít túl hangosan a magassugárzód?

Ajtópanel készítés házilag autóhifihez

Milyen RCA és hangszóró kábel kell autóhifihez?

Miért torzít az autóhifi rendszered hangja?

Hány Wattos autóhifi hangszórót vegyek?

Autóhifi erősítő beállítása

Autóhifi beszerelés és autóhifi bekötési rajz

A 10 leggyakoribb hiba autóhifi vásárláskor

Autórádió vásárlási tippek

Milyen mélynyomó? Reflex? Zárt? Bandpass?

Autóhifi mélynyomó választási tippek 2.

Autóhifi és a fülsértő hangzás legfőbb oka

Autóhifi beszerelés

Miért dübög zavaróan hátulról egy mélyláda?

Vajon mitől füstölt el a hangszóród?

Számít-e, hogy hány Wattos az autórádiód?

Bassreflex mélyláda választási tanácsok...

Autóhifi kondenzátor választási tanácsok...


Autohifi LIKE!


 

Hozzászólások


13:43: Szeretnék kérni egy magyar leírást a KMM BT305 autórádióhoz. Előre is köszönöm. És szeretnék ...

Autohifi City 06:20: Szia! Sajnos nem tudom beszerezni. Ezt csak a garanciális szervízben ...
SONY Sony WX-920BT CD-lejátszós vevőkészülék Bluetooth technológiával 2din CD autórádió
22:35: Üdv, Sziasztok! Vettem egy 2003-as skoda fabiat, amiben egy sony wx920 bt fejegyseg van. Nincs ...
SONY Sony WX-920BT CD-lejátszós vevőkészülék Bluetooth technológiával 2din CD autórádió
18:59: udvözlöm, van egy w203 mercim, szeretnék vele egy 2dines rádiót, vettem hozza merci iso csatlakozó ...
Autórádió bekötése és ISO csatlakozó bekötése
Autohifi City 09:47: Szia! Ezek kellenek ...
JVC KW-R930BT 2 DIN méretû autórádió Bluetooth kihangosítóval 2din CD autórádió
06:24: Üdv Erre a ternékre szeretném cserélni a 2005-ös Suzuki swiftem gyári rádióját. Szeretném, hogy ...
JVC KW-R930BT 2 DIN méretû autórádió Bluetooth kihangosítóval 2din CD autórádió

Új autóhifi blog



Üzenőfal


Autóhifi ElejéreAutóhifi VisszaAutóhifi KövetkezőAutóhifi Végére

Szia Zsolti! A múltkoriban beszéltél apukámmal, viszont kérésére (mivel én többet olvastam utána a dolgoknak) én írom neked az üzenetet. Először is leírnám, hogy miből is tevődik össze az a bizonyos autóhifi:
Fejegység: Pioneer MVH-190UBG
Első szett: Pioneer TS-A173CI
Erősítő: Mac Energy 6000
Mélynyomó: Hertz DBX 30.3
Az erősítő hajtja meg az első szettet is, illetve a mélynyomót is. Mivel a fejegységnek csak egy pár RCA kimenete van (Egy bal és egy jobb), így egy Y elsztóval oldottuk meg az erősítést. És az autó egy Alfa Romeo 155, ami egy 4 ajtós sedan. (Tehát a csomagtartó "el van szigetelve" az utastértől. Általában rock zenét hallgat(unk), ezért is vettünk zárt ládát, mivel mindenhol azt írták, hogy az sokkal pontosabb mélyeket ad. Szóval a probléma maga annyi, hogy nincs elég basszus. Azaz van, de csak hogyha az erősítőn található "Bass Boost"-ot feljebb tekerjük. Azt olvastam, hogy a Bass Boost annyit tesz, hogy a ~45Hz-es tartományt felhangosítja, viszont ez úgynevezett "clipping"-et okozhat, ami nem tesz jót se a mélynyomónak, se az erősítőnek. (Javíts ki kérlek ha tévedek, koránt sem vagyok otthon a témában. ) Nyilván nem szeretnénk kárt tenni semmibe sem, ezért kérdezünk téged. Mit tudnánk tenni? Esetleg az erősítőn a basszus "Level"-t fel lehet tekerni maximumra, azzal nem okozunk bajt? Vagy mi az a beállítás, amivel "több basszust" tudnánk elérni, a lehető legkevesebb károkozással? Illetve még egy kisebb kérdés: Hogyha az erősítőre van kötve az első szett is illetve a láda is (hídba van kötve a láda), akkor nekünk 3 vagy 4 csatornát kell kiválasztani az erősítőn? Előre is nagyon szépen köszönjük mind a ketten!
Szia! A Pionner MVH-S320BT fejegységem van. Ha a kihangosítót használom nagyon zúg , gerjed . Hogyan lehet ezen állítani háttér zajt hangminőséget? Sajna nincs hozzá részletes magyar nyelvű használati utasítás. Köszi előre is.
Szervusz! Astra F 96' hoz kellene rádió bekötéshez adapter kábel. (Gyári csatihoz való csatlakozáshoz) köthető, vagy isos. (Antenna toldóval!) Tudtok beszerezni, ha igen milyen áron, mikorra? Bemennék érte ha van. A választ előre is köszi.
Autohifi City 21:21: Szia!
Nagyon szívesen. Sok örömöt az új készülékhez.
Üdv.
Szia Zsolti!
Meg szeretném köszönni a fejegység beszerelését,minden szuper módon müködik!Igényes,prima munka.
Köszönöm!!!
Szia
Ford KA 2006-os autóban a gyári hangszórók cseréje (az ajtóban) hozhat-e minőségi javulást?

Szeretnék 1 dines fejegységet bele, ami kihajtható képernyős. A képernyőn nem néznék filmet, csak a tolatókamerát és az android telefonom tükrözném, azaz csupán zenehallgatás a cél. Mit ajánlasz?
Költségkeret 40 eFt.
Köszi
Szia Zsolti! van egy régi aiwa hifi-m nsx sz50! tud 2x 100 w rms-t! egy sal 30 cm boxer mélynyomó ami 4 ohm os van rajta! Sehol nem találok ilyet. Ha tudsz valami hasonlót ajánlani ami árban is legfeljebb 10-12 eft meg köszönném!
Szia.Van egy Phonocar vm040 autó rádióm,és szerintem a hangerő potméter megadta magát.Hol tudnék belevaló potit vásárolni,rendelni.Köszönöm szépen a segítséget!! Ha lehet a kexpisti@gmail.comra kérhetném a választ? Köszi.Üdv:_ Pisti.
Autohifi City 19:55: Szia!
Én mindenképpen az Audison szettet javasolnám, vagy még ezt a típust:
[katt]
Üdv.
Honda Jazz 2005, Alpine MRV-F300 erősítő, Kenwood BT356 fejegység.
Gladen 600c1 erősítő a HiVi mélykádához/zárt.
Autóhifi ElejéreAutóhifi VisszaAutóhifi KövetkezőAutóhifi Végére


Fórum kategóriák


Autóhifi

A fórumon...



Új autóhifik


Új autóhifi videók



Új autóhifi képek



Új tagok


pittyes
pittyes
Pilisvörösvár

raptor
raptor
Edelény

bitlisz
bitlisz
Pécs

mosy4
mosy4
Pécel

Máté18
Máté18
Seregélyes