AUTÓRÁDIÓ AUTÓHANGSZÓRÓ MÉLYNYOMÓ AUTÓS ERŐSÍTŐ KONDENZÁTOR SZERELÉSI ANYAG
AUTÓHIFI OUTLET

AUTÓHIFI



Autóhifi kereső


Keresett autóhifi termék neve:

Autóhifi Keresés
Részletes autóhifi keresés

A 10 utolsó autóhifi keresés:

skoda fabia gyári hangszóró, saru, ford 6ő0 cd, kormányról vezérelhető rádió bekötése, renault espace 4 rádió kezelési utasítás, Delta, suzuki ignis navigáció, szeged, bmw e90 fejegység, mitsubishi asx

Ingyen KENWOOD autórádió
Minden nap kisorsolunk egy ilyen KENWOOD autórádiót és semmit sem kérünk érte cserébe...
Megnézem
EDDIGI NYERTESEK
Ingyen KENWOOD autórádió nyertesek
Stieger Mercedes2019. 05. 19.
Gulyás Viktória2019. 05. 18.
Baranyai János2019. 05. 17.
Török Mihály2019. 05. 16.
Csobai Károly2019. 05. 15.
Juhászné Juhász Erika2019. 05. 14.
Kaulics János2019. 05. 13.
Szviták Zsolt2019. 05. 12.
Robi Hadaro2019. 05. 11.
Vilmányiné Jáhor Erika Gyöngyi2019. 05. 10.
További nyertesek

Autóhifi gyártók


Autóhifi gyártók

Autóhifi címkék



 
Rockford Fosgate autóhifi

Autóhifi partner


Viszonteladó és autóhifi beszerelés végző partnereket keresünk a következő városokba:
 
Budapest Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti 

 

 

 

Autóhifi - Carbon Calibra - Autóhifi beépítés referenciák



Carbon Calibra - Autóhifi beépítés referenciák

Talán, hazánk legszebb és legkomolyabban megépített Calibrája. Az autóban lévő hifi beépítés még európai viszonylatban is megállja a helyét, hiszen meghívást kapott az Európában évenkét egyszer megrendezésre kerülő Sinsheim-i autóhifi kiállításra, valamint bemutatásra került a német OPEL FLASH magazinban is.

Ez a Calibra először a győri Tuning & Stereo show-n volt látható, nem kis csodálkozást keltve még a szakmabeliek között is. A T&S-ból már jól ismert Fofi's Garage egyik embere például a legapróbb részletekig végigfotózta a beépítést.

Miért?

Néhány éve még az is kuriózumnak számított, ha egy pazar installációt autó színére fújt elemek díszítettek. Ma már - legalábbis tőlünk nyugatra - szinte minden kiállítási autóban sorakoznak, a gyakran már művészi szinten megformázott, néhol airbrush-sal is megspékelt színes panelek. Senki nem csinált még viszont karbonszövetből ilyen szintű és minőségű teljes beépítést!

Sokaknak ismerős lehet ez az anyag a Forma 1-ből, vagy a rallyból. Rendkívül kicsi súlyának és nagy szilárdságának köszönhetően ideális alapja a versenyautók karosszériájának, nem beszélve arról, hogy lelakkozva igen különleges látványt kölcsönözhet akár egy autóhifi installációnak is.

De hogyan is került az autó ilyen állapotba?

Ez a Calibra jó alapnak kínálkozott már "szűz" korában is egy ilyen jellegű átalakításhoz, a 2 literes turbo motor, az összkerékhajtás, a hatfokozatú sebességváltó, valamint a német MANTZEL cég PHASE 1 (260Le) motortuning csomagja szinte kényszerítette az embert a folytatásra.

Ezt követően, ha valaki igényes autót szeretne magának és nem egy giccsparádét kék ledekkel, alaposan elő kell vennie a fantáziáját, a jó ízlését és nem utolsó sorban a pénztárcáját. Ennek köszönhetően került az autóra elöre 8.5Jszéles (215/40 gumikkal) hátra 10J széles(245/35 gumikkal) 17" BROCK B1 felnigarnitúra - a hozzátartozó sárvédő szélesítéssel - az eredeti és nem utángyártott RIEGER háromrészes hátsó szárny, RIEGER első és MS DESIGN hátsó toldat, MATTIG morcosító és MATTIG M3 tükrök. A sárvédők kiszélesítése miatt teljesen új fényezést és 5! rétegű lakkozást kapott az autó.

A futómű elöl 6 hátul 4cm-rel viszi közelebb a földhöz a Coupe-t. Az útontartásról a legerősebb sárga színű Koni gátlók gondoskodnak. A motor K&N direktszűrőn át lélegzik, a kuplung kevlárbetétes, a fékek pedig FERRODO Racing fékbetéteket kaptak és FK lyuggatott tárcsát a jobb hűtés érdekében.

A kipufogórendszer a turbótól teljes egészében rozsdamentes. A világítás nem maradhatott érintetlenül (a gyári ugyanis semmit nem világít),ennek érdekében az Audi TT xenon lámpái kerültek beépítésre. A motortérben is történtek változások, ahol szintén találunk karbon elemeket valamint egy WEECHERS toronymerevítőt. A belső tér is átalakult, szinte minden flockolva lett és ami megmaradt az sem úszta meg a karbon borítást.

A régi üléseket két piros Alcantara bőr RECARO sportülés váltotta fel.

Rengeteg apró kiegészítő épült be az összképbe: valódi karbon FOLIA TEC kézifékkar és MOMO karbon váltógomb, ISOTTA váltószett, SPARCO Carlos Sainz Edition pedálok, MOMO F1 kormány, SABELT 4pontos biztonsági övek, amelyek a két C oszlopot össze-kötő krómozott csőben kapaszkodnak.

A kesztyűtartó fölött elhelyezkedő panelben kis mérőműszerek sorakoznak, amelyek tájékoztatnak a turbó és olajnyomásról, az olajhőfokról és a töltöttségről. A középkonzolon is történt némi módosítás, itt található a Honda S2000-ből már ismerős ENGINE START gomb (ezzel indul az autó), a mélysugárzók erősítőjének szabályzógombja és egy reteszes kapcsoló, amellyel 1-es sebességi fokozatban kiiktatható a turbó tiltás.

A másik igen szembetűnő dolog, az autó egész hátulját elfoglaló hifi istalláció. A hátsó résznek, az ajtópaneleknek és az A-oszlopnak az elkészítése hozzávetőlegesen fél évbe telt. Az egész egy egyszerű és könnyű vázon fekszik, amelyre először ki kellett alakítani a kész formát üvegszálas műgyantából. Miután ez a formailag tökéletes – de annál inkább nehéz - minta készen állt, az egész kapott egy karbon réteg bevonatot, amely alól a már feleslegessé vált üvegszálas mintadarabot ki lehetett dobni. Mindezek eredményeként, a teljes beépítés így csak elhanyagolható súlytöbbletet okozott. A karosszéria belül mindenhol bitumenlapokkal és kúpmintás szivaccsal lett zajcsillapítva. Az ajtópanelek belseje is üreges, csavarozással vannak az ajtókhoz fogatva és ezekbe lettek beépítve az első szettek hangváltói is.

De nézzük először is mi a hangok forrása? Minden szempontot figyelembe véve a JVC egyik legújabb modellje a KDLHX502 típusú, érintőképernyővel vezérelhető felsőkategóriás fejegysége, passzol egy ilyen „zenéhez”. Innen az erősítőkhöz kígyóznak az RCA kábelek, amelyek kiválasztásához egy jó félnapos tesztelés volt szükséges. A megfelelő tápellátásra két EXIDE spirálcellás akkumulátor és egy ZEALUM kondenzátor ügyel és a köztük lévő kapcsolatról 50qmm átmérőjű ACR kábelek gondoskodnak.

Mivel „élvezeti cikk”-nek készült a Calibra ezért a beépítendő készülékek kiválasztásánál egy olyan összeállítást kellett találni, amely csak az autózás örömét szolgálja, egy olyan összeállítást, amellyel nagy hangerőn is gyönyörűen, torzításmentesen és mindenféle fülsértegetés nélkül szól a zene. Ha valaki csak a jó hangminőségre vagy csak a hangnyomásra koncentrál, akkor bizony akadályokba ütközhet. Vannak erősítők, amelyeknek jó a hangjuk de sajna teljesítményben nem bővelkednek vagy fordítva, van „kakaó” de a hangminőséget inkább hagyjuk.

Az EMPHASER cég viszont valamilyen különös megfontolásból, gyárt olyan óriáserősítőket, amelyek az előbbi mindkét erényt magukban bírják tartani és így kellemetlen kompromisszumok helyett, csak a készülékek méretével és súlyával kell megbarátkozni. Ezek az erősítők hangnyomás versenyeken már alaposan kitettek magukért, hangjukat és felépítésüket tekintve viszont a high-end kategóriába sorolandóak. Ezen felbuzdulva már mindjárt a project elején két ilyen 2 csatornás erősítő lett a rendszer lelke. Ezek a két első ülés háta mögött fekszenek egy-egy plexilapon, amelyekből – csak kiállítások alkalmával – sejtelmes kék fény árad. Az egyik hídba kötve látja el energiával a 2db 30cm átmérőjű EMPHASER EX12 T3 mélysugárzót, amelyekről a szaklapok tesztelői is csak jót tudnak nyilatkozni. Zárt MDF ládában helyezkednek el mágnessel a hátsó szélvédő felé fordítva, hangerejük a középkonzolon elhelyezett távvezérlővel is állítható. A másik 2csatornás az első ajtókban lévő 3db RODEK RC164RP típusú neodymium mágneses első szettet hajtja.

 

A 3pár magassugárzó A-oszlop tövében egymás fölött lett elhelyezve. Azért esett a választás erre a hangszóró szettre, mert az autó tulajdonosa szereti még a legapróbb részleteket is kihallani a zenéből. Leginkább a ribbon magassugárzóval szerelt szettek tesznek eleget ezeknek a kívánalmaknak, így ez lett a kakukktojás a teljes EMPHASER rendszerben. Három pár is sorakozik belőlük ezért gond nélkül okozhatnak koncerthez hasonló élményt azon szerencséseknek akik meghallgatják, hogyan is szól egy olyan rendszer ahol a hangminőség súlyos hangerővel is párosul.



(1 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: Autóhifi beépítés referenciák, autóhifi beszerelés árak, calibra tanácsok, opel calibra hangszóró méret, "nem világít" hifi gombok avensis, opel vectra c utángyártott átalakító 2din panel, autó hifi építés képek, hyundai getz autóhangszóró beépítés , golf-7 autóhifi installáció, autohifi beépítés high end

Autóhifi kérdéseidre az

autóhifi szaki válaszol...


Ha nem kaptál választ a kérdéseidre, akkor három dolgot lenne érdemes csinálnod.

 

1. A legjobb, ha ilyenkor felhívod Zsoltit, gyorsan kikéred

     a véleményét és tanácsait az autóhifiddel kapcsoltban

     a 70 - 450 644 0 telefonszámon .

 

2. Rengeteg autóhifi okosság és autóhifi tipp van a

     tudástárunkban, amelyet ide kattintva át is

     böngészhetsz.

 

3. Felteheted az autóhifis kérdésedet itt lent

     hozzászólás formájában is, igyekszünk gyorsan

     megválaszolni.

 

 

Tetszik ez az autóhifi tipp?

 

Ha sokaknak tetszik, még több ilyen autóhifi segédletet fogok írni, így előre is köszönöm a lájkot és a +1-et!

 

 

 



Kérdezz az autóhifiről... Carbon Calibra - Autóhifi beépítés referenciák


any6ad

nem osztok meg semmit mer nem lattam semmit
 

(0 szavazat)Értékeld az autóhifis kolléga a hozzászólását!
mama - 2013-09-20 21:14:12
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Carbon Calibra - Autóhifi beépítés referenciák

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Carbon Calibra - Autóhifi beépítés referenciák, autohifi beépítés high end, golf-7 autóhifi installáció, hyundai getz autóhangszóró beépítés , autó hifi építés képek, opel vectra c utángyártott átalakító 2din panel, "nem világít" hifi gombok avensis, opel calibra hangszóró méret, calibra tanácsok, autóhifi beszerelés árak, Autóhifi beépítés referenciák

 

 

Közösség


E-mail:
Jelszó:
Regisztráció
Elfelejtett jelsz?

Autóhifi szerelő
Segíthetek neked?
Zsolti vagyok az Autohifi-City szerelője, hívj most és minden kérdésedre választ adok...
+3670 450 644 0
5 perc alatt rengeteg okosságot tudsz kiszedni belőlem, amelyek segítségével garantáltan nem lesz, olyan autóhifid, amely nem Neked való és borzalmasan szól...
Tovább
Autóhifi tudásbázis
Tudd meg, mire kell odafigyelned, autórádió, mélyláda, erősítő, vagy bármilyen autóhifi kiválasztásánál...
Tovább
Házhoz visszük
Nyomd meg a kosár gombot, add meg adataidat, mi visszahívunk és megy is a csomag! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ajándékot kapsz
Kérdezés nélkül küldünk Neked ajándékot, ha most legalább két terméket vásárolsz! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ütős garancia
Nem vált be a termék? Nem baj! Küldd vissza 15 napon belül és mi simán visszavesszük! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Autóhifi kupon
50.000 és 100.000 Forint feletti vásárlás esetén kérdezés nélkül küldünk Neked egy 5%-os, vagy 10%-os kupont. Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Autóhifi beszerelés
Az autóhifid beépítését műhelyünkben, közel 20 éve a szakmában dolgozó szakemberekre bízhatod. Kattints és tudj meg többet...
Tovább

Autóhifi tippek


Miért melegszik túl az autóhifi erősítőm?

Autórádió bekötése és ISO csatlakozó bekötése

Miért ordít túl hangosan a magassugárzód?

Ajtópanel készítés házilag autóhifihez

Milyen RCA és hangszóró kábel kell autóhifihez?

Miért torzít az autóhifi rendszered hangja?

Hány Wattos autóhifi hangszórót vegyek?

Autóhifi erősítő beállítása

Autóhifi beszerelés és autóhifi bekötési rajz

A 10 leggyakoribb hiba autóhifi vásárláskor

Autórádió vásárlási tippek

Milyen mélynyomó? Reflex? Zárt? Bandpass?

Autóhifi mélynyomó választási tippek 2.

Autóhifi és a fülsértő hangzás legfőbb oka

Autóhifi beszerelés

Miért dübög zavaróan hátulról egy mélyláda?

Vajon mitől füstölt el a hangszóród?

Számít-e, hogy hány Wattos az autórádiód?

Bassreflex mélyláda választási tanácsok...

Autóhifi kondenzátor választási tanácsok...


Autohifi LIKE!


 

Hozzászólások


04:42: Szia ! Az érdekelne hogy a Steg k2.02 erősitőmhöz megfelelő a 35-ös tápkábel ? Üdv. ...
Gladen Audio Autóhifi OFC réz tápkábel erősítőhöz 35 mm2 Piros GA autóhifi tápkábel
20:06: Kedves Zsolt! A címben jelzett kocsiba beépíthető a rádió? Van hozzá beépítő keret? Androidos ...
KENWOOD KMM-BT305 USB/BT autórádió autórádió
20:04: Kedves Zsolt! A címben jelzett kocsiba beépíthető a rádió? Van hozzá beépítő keret? Androidos ...
KENWOOD KMM-BT305 USB/BT autórádió autórádió
Autohifi City 20:03: Szia! Ehhez nem kell semmi. Kihúzod a gyári rádiót, és berakod a másikat. Csak egy tápfeladó ...
ACV Skoda Fabia II , Roomster rádió beépítő keret 572239/C Autospecifikus rádiókeret 1DIN
19:04: Szia! Igen a gyari egyseg van az autoban jelenleg ami 2 DIN-nek felel meg ugye es az o helyere ...
ACV Skoda Fabia II , Roomster rádió beépítő keret 572239/C Autospecifikus rádiókeret 1DIN
Autohifi City 18:36: Szia! Mivel a Leon-ban bőséggel van hely, és ez a mély brutális, minimum ezt a szettet ajánlanám ...
Gladen Audio SQL 15 EXTREME 38 cm-es autóhifi mélysugárzó

Új autóhifi blog



Üzenőfal


Autóhifi ElejéreAutóhifi VisszaAutóhifi KövetkezőAutóhifi Végére

Autohifi City 17:58: Szia!
Igen van.
[katt]
Üdv.
Szia Zsolti!
Alfa Romeo 147-eshez ajtohangszoro beépithető keret van-e és mennyibe kerül?
Autohifi City 11:11: Szia!
Én ezt a típust ajánlanám:
[katt]
Üdv.
Szia! 2003-as évjáratú 2,2 Benzines opel zafirám van, még gyári siemens cdr500 fejegységgel. Sajnos már a végét járja, cd-t már nem játszik le, és ha kb. 15 fok fölé melegszik az átlaghőmérséklet, még a rádióadást is bezavarja állandó "messages" csipogásokkal. Nagyon szépen szól egyébként -és ezt szeretném megőrizni egy új fejegység vásárlása után is. A bluetooth kapcsolat mindenképp jó lenne az újban. Tudnál-e vmi új fejegységet ajánlani, max. 30e ft-ért? Vagy ha nem, melyik árszint lenne az, ahol már jó fejegységet tudnál ajánlani? Előre is köszönöm a válaszod. Üdv: Laci
próba
fiat bravo 2 es (2012 evjarat)
eredeti radiot szeretnem lecserelni egy Majestic radiora
tipus szama: SV-516 2
iso csatlakozot keresek hozzá a tudnatok benne segiteni
az eredeti radiot kormanyrol is lehetet iranyitani de nem feletlenul ragaszkodom hozza. Ha lehet olyan keresem es lehetoseg hogy egy kormanyrol iranyithato es egy anelkuli lehetoseget.
koszonom
udv.
Autohifi City 05:36: Szia!
Sajnos a Kínai fejek nem nagyon szabvány méretűek, így nem biztos, hogy be lehet szerelni.
Ezzel esetleg meg lehet próbálni:
[katt]
Üdv.

Szia Zsolt!
Az én autóm egy 2007-es, faceliftes c-Max. Vettem egy Podofo 7018B, 7 collos bluetooth-os rádiót, a gyári Sonyt akarom lecserélni, mert az nem bluetooth-os. Milyen beépítőkeretet javasolsz hozzá?
Autohifi City 07:27: Szia!
Nehéz lenne leírni.
Hívj fel Hétfőn.
06704506440
Üdv.
tataratatata 16:29: Helló Zsolt! Szeretném a segítségedet kérni és kérdezni tőled! Vásároltam egy 2 din-es 7"-os kijelzős, GPS, wifi...stb rádiót. Az a gondom, hogy nem adtak hozzá értelmes bekötési rajzot és én pedig szeretnék rákötni egy tolató kamerát. Mondjuk, hogy sikerült, de itt jön a gondom. Tehát csak akkor lesz kép, ha az AUX-ba csatlakozom és a kijelzőn megnyomom az AUX ikont. A VIDEO-IN-nél, pedig semmit nem csinál. Ennek így nem sok értelme van, hogy tolatás előtt nyomkodjam a kijelzőt. Szerintem a kijelzőnek automatikusan át kellene váltani a tolatás képére, ahogy jelet kap. Jól tudom, vagy se? Kérlek segíts hogy mi lenne a megoldás! Előre is köszi. Üdv:Zoli
Autóhifi ElejéreAutóhifi VisszaAutóhifi KövetkezőAutóhifi Végére


Fórum kategóriák


Autóhifi

A fórumon...



Új autóhifik


Új autóhifi videók



Új autóhifi képek



Új tagok


Móó
Móó
Budapest

Gabesz70
Gabesz70
Tatabánya

Martin Zsiros
Martin Zsiros
Gödöllő

Pisti666
Pisti666
Hajdúszoboszló

csiba
csiba
Kiskunfélegyháza